news-background
news-background

اولین تریلر انیمیشن «Spider-Man: Into the Spider-Verse»

کمپانی «Sony Pictures Animation» اولین تیزر تریلر انیمیشن مرد عنکبوتی را با نام «Spider-Man: Into the Spider-Verse» در نمایشگاه «Comic Con Experience» در برزیل، منتشر کرده است. «Phil Lord» و «Christopher Miller»، که ذهن خلاق و کارگردان فیلم هایی همچون «The Lego Movie» و «21 Jump Street» هستند، با استعدادهای منحصر به فرد خود و با سبک بصری نوآورانه، چشم انداز جدیدی از دنیای متفاوت مرد عنکبوتی را به نمایش گذاشته اند. انیمیشن «Spider-Man: Into the Spider-Verse» داستان يك نوجوان اهل بروكلين به نام مايلز مورالس را به تصوير مى كشد، داستان حول امكان وجود بيش از يك مرد عنكبوتى است. «Shameik Moore» ستاره فیلم هایی همچون «Dope» و «The Get Down»، به عنوان صدا پیشه در نقش مرد عنکبوتی «Spider-Man» حضور دارد. همچنین «Liev Schreiber»، «Mahershala Ali» و «Brian Tyree Henry» نیز به عنوان صدا پیشه همکاری می کنند. کارگردانی انیمیشن « Spider-Man: Into the Spider-Verse » بر عهده باب پرشچتی، پیتر رمزی و رادنی روثمن است؛ و فیلمنامه توسط « Phil Lord» نوشته شده است. کریستوفر میلر، ایمی پاسکال، آوی آراد و کریستینا استینبرگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارند. انیمیشن « Spider-Man: Into the Spider-Verse  » قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ اکران شود. شما هم اکنون می توانید تریلر «Spider-Man: Into the Spider-Verse» را مشاهده کنید.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۲۰:۲۲

ای خدا این دیگه چه بود فقط دیگه اسپایدرمن سیاه پوست کم داشتیم که اون به جمعشون اضافه شد

نمایش اسپویل
۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۰:۵۴

تورو خدا دیگه این اسپایدر من رو ول کنین. دارن گند میزنن بهش الکی گسترشش میدن انیمیشنش چی بود دیگه :|

نمایش اسپویل
۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۰

این اسپایدر من که خیلی مزخرف بود‌..گند زدن به خاطره ی ما از اسپایدر من ..مگه اندرو گارفیلد چش بود که عوض شد؟ رفتن یه بازیگر تینیجر مسخره اوردن...عمشم که ۲۰ سالش بود?

نمایش اسپویل
۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۴۷

راس میگی انصافا اصلا اندرو گارفیلد و سالی فیلد و اما استون خیلی بهر و شیرین تر بودن. قابل مقایسه نیست فقط میخواستن با دنیای سینمایی مارول هماهنگ بشه اصلا من اون تیکه ای ک اندرو میگه whaaaaaaaat? رو با کل این فیلم عوض نمیکنم یعنی چی خدایی اول بتمن حالا اسپایدر من

نمایش اسپویل