news-background
news-background

فصل دوم سریال Mindhunter ساخته می‌شود

نت‌فلیکس رسماً سفارش ساخت فصل دوم سریال جنائی Mindhunter به تهیه‌کنندگی «دیوید فینچر» و «شارلیز ترون» را صادر کرد.

فینچر که «خانه پوشالی» نت‌فلیکس را هم در کارنامه دارد، اکتبر گذشته اعلام کرد که فصل دوم سریال، پیرامون قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در ایالت آتلانتا خواهد بود. این پرونده به سال‌های 1979 تا 1981 مربوط می‌شود، زمانی که 28 کودک، نوجوان و بزرگسال به قتل رسیدند و «وین ویلیامز» در نهایت برای دو فقره از آن قتل‌ها محکوم شد. گره این داستان در این بود که ویلیامز هیچگاه زیر بار اتهامات نرفت، و حتی برخی از مقامات بر این باور بودند که اشتباهی رخ داده است.

فینچر به مانند فصل اول، در تهیه فصل دوم هم مشارکت خواهد داشت و نیز انتظار می‌رود «جاناتان گراف»، «هالت مک‌کالنی» و «آنا تورف» بازیگران فصل اول برای بازی در اپیزودهای بعدی بازگردند. گرچه احتمال بازگشت «کامرون بریتون» در فصل بعدی بسیار اندک است، اما بازی درخشان او در نقش «اد کمپر»، سکوی پرتابی شد برای این بازیگر 32 ساله.

سیزده سریال از مجموع 18 سریال جدید نت‌فلیکس در سال 2017 برای فصل بعد تمدید شده‌اند، دو سریال کنسل شده، و سه سریال در انتظار تعیین سرنوشت به سر می‌برند.

فصل اول سریال با نویسندگی «جو پنهال» با نقدهایی تماماً مثبت 13 اکتبر انتشار یافت. هنوز تاریخ عرضه فصل دوم مشخص نشده، اما پیش‌بینی می‌شود این فصل تا پایان سال 2018 آماده نمایش شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید