news-background
news-background

معرفی انیمیشن «من نفرت‌انگیز 3»: بازگشت مینیون‌های بامزه

 

اگر طرفدار پروپاقرص انیمیشن باشید شاید، نام انیمیشن زیبای من نفرت انگیز (Despicable me) به گوشتان خورده باشد. انیمیشنی که با طراحی و داستانی خاص توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین شخصیت های بامزه و دوست داشتنی زرد رنگی با نام مینیون ها نیز یکی از دلایل اصلی شهرت این انیمیشن شد. به حدی که این شخصیت های دوست داشتنی در داستانی جدا با نام مینیون ها (Minions) روانه سینما شد و توانست موفقیت چشم گیری کسب کند. اکنون نسخه سوم این انیمیشن زیبا با عنوان من نفرت انگیز 3 (Despicable me3) روانه سینما شده است. اولین قسمت این انیمیشن در سال 2010 توانست با فروش 550 میلیون دلاری نمونه بسیار موفقی در صنعت انیمیشن باشد و البته قسمت دوم این انیمیشن با فروش 970 میلیون دلار بسیار موفق تر بوده است. داستان این قسمت از انیمیشن بعد از داستان قسمت دوم است و گرو (با بازی استیو کرول) در کنار همسرش لوسی (کریستن ویگ) از یک مرد شرور تبدیل به پدر خوانده ای مهربان شده که با همکاری لوسی برای یک گروه ضد شرورها کار می‌کند. در این میان اتفاقات جدید و شخصیت های جدیدی مانند (Balthazar Bratt (Trey Parker وارد داستان می‌شوند که ماجراهای جدیدی به وجود می‌آورند از جمله زمانی که گرو می‌فهمد که برادر دوقولویی دارد به نام درو(استیو کرول). اما ظاهرا برادرش رفتار متفاوتی از او دارد و به زودی دلیل اینکه می‌خواسته با او آشنا شود برملا خواهد شد.

 

این قسمت از انیمیشن من نفرت انگیز که بدون شمارش قسمت فرعی انیمیشن مینیون ها قسمت سوم است، توسط کایل بالدا و پیر کافین که در دوقسمت قبلی نقش دستیار کارگردان را داشته اند بازبینی شده است، البته آنها صداپیشگی مینیون ها را نیز بر عهده دارند. همچنین کارگردانی آن نیز بر عهده کایل بالدا، پیر کافین و اریک گیلون است. در این انیمیشن به اندازه کافی خلاقیت و طنز وجود دارد تا طرفداران قسمت های قبلی را راضی کند. همچنین قسمت های مخصوص به میمیون ها بسیار خوب طراحی شده و سبک منحصر به فرد خود را دارد. همچنین سعی شده تا از شرایط تکراری قسمت های قبل در این سری خودداری شود. همه صحنه های انیمیشن از نظر سمعی و بصری قابل توجه است و بیننده را خسته نمی‌کند و به طور کلی احساس تکراری بودن و خستگی را به تماشاگر منتقل نمی‌کند. از نظر ساختاری فیلم بیشتر از این که مجموعه ای جداگانه باشد ادامه دو قسمت قبلی و در واقعه دنباله آن است. نویسنده دو قسمت قبلی کن دائوریو و سینسو پاول نگارش قسمت سوم را نیز بر عهده داشته است. نکته مثبت فیلم این است که از دو خط عاطفی بهره می‌برد، تلاش های لوسی برای تبدیل شدن به یک مادر مناسب و گرو برای ارتباط با برادرش. فیلم توانسته در مدت کوتاه اکرانش موفقیت خوبی کسب کند و نظر طرفداران وفادار خود را جذب کند البته به نظر می‌رسد که فیلم علاوه بر خنده دار بودن می‌توانست خلاقیت بیشتری در خود جای دهد. مسلما همه ما امیدوار هستیم این روند رو به رشد در مینیون های 2 نیز ادامه یابد و بیشتر خودنمایی کند.

نام فیلم : من نفرت انگیز 3 نام انگلیسی : Despicable Me 3 کارگردان : : Pierre Coffin,Eric Guillon, Kyle Balda نویسنده : Cinco Paul, Ken Daurio ژانر : انیمیشن درجه بندی سنی : PG ( مناسب برای افراد بالای 7 سال ) مدت زمان فیلم : 90 دقیقه کشور : آمریکا زبان : انگلیسی تاریخ اکران: 30 ژوئن 2017

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید