news-background
news-background

«کیلی کوئوکو»: پیش از سریال Flight Attendant در هیچ صحنه جنسی بازی نکرده بودم

«کیلی کوئوکو» فاش کرده است که پیش از سریال «مهماندار» (Flight Attendant) صحنه‌های جنسی را تجربه نکرده بوده است. کوئوکو در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید همبازی‌اش «میخیل هایسمان» که سابقه نقش‌آفرینی در «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را داشته، در چنین صحنه‌هایی مقابل دوربین رفته بوده است.

ستاره «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) می‌گوید: «هیچ تصوری نداشتم. وقتی گفتند «کات»، به شکلی روی او شناور بودم که گویی روی توالت نشسته بودم. می‌گفتم: «به هیچ‌ چیز دست نمی‌زنم و به هیچ چیز نگاه نمی‌کنم. نمی‌دانستم باید چه کنم. هایسمان می‌گفت: «خیلی رفتار عجیبی داری، کاری می‌کنی که عجیب‌تر از لزوم به نظر برسد.»»

کوئوکو در این سریال که از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد، نقش یک مهمان‌دار الکلی به نام «کسی بودن» را بازی می‌کند. کسی و شخصیت «الکس سوکولوف» با بازی هایسمان در پروازی به بانکوک با یکدیگر ملاقات و در اپیزود اول در حالی که مست شده‌اند با هم رابطه جنسی برقرار می‌کنند. کسی صبح روز بعد در کنار جسد بی‌جان الکس بیدار می‌شود و هیچ‌یک از رویدادهای شب گذشته را به یاد نمی‌آورد.

کوئوکو برای بازی در این سریال نامزد چندین جایزه از جمله گلدن گلوب شد. او اخیراً به مجله «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که در حین بازی در این پروژه فشار زیادی را تحمل کرده است: «بعضی شب‌ها به آپارتمانم در نیویورک می‌رفتم و گریه می‌کردم. فکر می‌کردم: «وای خدای من، همه از این سریال متنفر خواهند شد.» فراز و نشیب‌های عاطفی زیادی داشتم چون پروژه با من می‌مرد یا زنده می‌شد.»

«مهماندار» سفارش ساخت فصل دوم را از شبکه اچ‌بی‌او مکس دریافت کرده و انتظار می‌رود بهار سال ۲۰۲۲ بازگردد. هفته گذشته گزارش شد که کوئوکو در یک فیلم کمدی رمانتیک به نام «ملاقات با دلربا» (Meet Cute) به کارگردانی «الکس لمان» با «پیت دیویدسون» جلوی دروبین می‌رود. کوئوکو پس از «مهماندار» همکاری خود با برلانتی پروداکشن و برادران وارنر را ادامه خواهد داد و پروژه بیوگرافیکال «دوریس دی» (Doris Day) را می‌سازد. علاوه بر این، کوئوکو به صداپیشگی در سریال انیمیشن «هارلی کوئین» (Harley Quinn) ادامه خواهد داد و به زودی در فیلم «مردی از تورنتو» (The Man From Toronto)‌ مقابل «کوین هارت»‌ و «وودی هارلسون» نقش‌آفرینی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید