news-background
news-background

فصل دوم سریال WandaVision بالأخره ساخته می‌شود یا نه؟ «کوین فایگی» پاسخ می‌دهد؛ مدیر مارول هنوز در حال آموختن معیارهای موفقیت در شبکه‌های استریم است

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول چهارشنبه این هفته سرانجام به این پرسش پاسخ داد که فصل دوم سریال «وانداویژن» (WandaVision) ساخته خواهد شد یا نه. سؤالی که توسط یکی از مخاطبین حاضر در رویداد مجازی «پیلی دیالوگ» مطرح شد این بود که آیا فایگی تولید ادامه «وانداویژن» را محتمل می‌داند یا اینکه تکامل داستان را در ظرفیت‌های متفاوتی می‌بیند.

فایگی دوباره حضور شخصیت «واندا ماکسیموف» در «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) که سال آینده اکران خواهد شد را تأیید می‌کند و در پاسخ می‌گوید: «پاسخ به تکامل داستان بله است؛ در بسیاری ظرفیت‌های مختلف ممکن و اجتناب‌ناپذیر است.»

او سپس در مورد فیلم «دکتر استرنج ۲» وعده می‌دهد: «این اولین جایی است که داستان ادامه پیدا می‌کند اما در جاهای دیگر نیز ادامه پیدا خواهد کرد.»

«وانداویژن» که توسط دیزنی و مارول در بخش مینی‌سریال برای جایزه امی رقابت می‌کند، بنابر اعلام «سامبا تی‌وی» توسط ۱.۶ میلیون خانوار آمریکایی، ۲۳۲ هزار خانوار بریتانیایی، ۶۵ هزار خانوار آلمانی و ۱۰ هزار خانوار استرالیایی بر روی دستگاه‌های تلویزیون هوشمند دیده شده است.

سریال «وانداویژن» وقایعی روایت کرد که بلافاصله پس از فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) روی می‌دادند. «الیزابت اولسن» در این داستان به شخصیت شرور «اسکارلت ویچ» تبدیل شد. دیگر بازیگران سریال «پل بتنی» در نقش «ویژن» و «کاترین هان» در نقش «آگاتا هارکنس» بودند.

سریال دیگر مارول در دیزنی+ «لوکی» (Loki) با بازی «تام هیدلستون» و «اوون ویلسون» است که قسمت اولش در پنج روز اول توسط ۲.۵ میلیون خانوار آمریکایی دیده شد. این آمار بالاتر از قسمت اول «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Soldier) با ۱.۸ میلیون بیننده و «وانداویژن» با ۱.۶ میلیون بیننده بود.

فایگی در بخش دیگری از رویداد می‌گوید هنوز در دنیای شبکه‌های استریمینگ در حال آموختن و یادگیری است: «دنیای به کلی جدیدی است. تا جایی که می‌دانم کمپانی «نیلسن» آماری در مورد بینندگان [این شبکه‌ها] ارائه نمی‌دهد. تمامی شبکه‌های استریمینگ مختلف تنها به اطلاعات خودشان دسترسی دارند، و آن را با عموم و دیگر سرویس‌ها به اشتراک نمی‌گذارند. معنای موفقیت در باکس آفیس را می‌دانستیم – بسیار روشن بود. اعداد و ارقامی برای مقایسه وجود داشتند. یکی از نشانه‌های موجود بحث در شبکه‌های اجتماعی است، این بحث‌ها مفید بوده.»

فایگی پیش از بحث در مورد آمار بینندگان شبکه‌ها، از نحوه بازاریابی «دنیای سینمایی مارول» می‌گوید: «من وقت زیادی صرف فکر کردن در مورد ارقام نمی‌کنم، همین‌طور رقم بودجه و رقم باکس آفیس. تا وقتی که به ما امکان دهد کارهای بیشتری بسازیم در موردش فکر نمی‌کنم. اگر «مرد آهنی» جواب نمی‌داد، نمی‌توانستیم فیلم دیگری بسازیم. اگر «انتقام‌جویان» جواب نمی‌داد، نمی‌توانستیم «انتقام‌جویان» دیگری بسازیم. موفقیت به شما امکان رشد و تکامل می‌دهد. ما هیچ‌وقت تولید یک پروژه را شروع نکرده‌ایم به این دلیل که پژوهش‌ها و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که باید آن را بسازیم. گاهی حتی برخلاف آن است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید