news-background
news-background

«کوئنتین تارانتینو» از بینندگان Once Upon a Time in Hollywood در کن خواست داستان فیلمش را فاش نکنند؛ انتشار پوسترهای جدید

«کوئنتین تارانتینو» مایل است پس از اکران فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) در جشنواره‌ی کن داستان فیلم اسپویل نشود. فیلمساز در شب برگزاری مراسم فرش قرمز به توئیتر آمد تا از اهالی مطبوعات و دیگر گروه‌هایی که قرار است فیلمش را ببینند بخواهد اطلاعات زیادی از آن فاش نکنند.

تارانتینو در صفحه‌ی اینستاگرام و توئیتر خود نوشت: «من عاشق سینما هستم، شما هم عاشق سینما هستید. این فیلم سیاحت کشف یک قصه برای اولین بار است. عوامل و بازیگران فیلم برای خلق اثری اوریجینال سخت تلاش کرده‌اند، و من تنها خواهشی که از همه دارم این است که از افشای هرگونه اطلاعات در مورد فیلم که ممکن است بعدها تجربه‌ی دیدن فیلم را به هر نحوی تحت تأثیر قرار دهد خودداری کنید.»

داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ می‌گذرد و گفته می‌شود شخصیت‌های «شارون تیت» و «چارلز منسون» را شامل می‌شود. هنوز مشخص نیست فیلم جدید تارانتینو به حوادث تاریخی وفادار می‌مانند یا مانند «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) برداشتی شخصی است. «لئوناردو دی‌کاپریو» در فیلم نقش ستاره‌ی سریال‌های وسترن و «برد پیت» نقش بدل‌کار او را بازی می‌کند، و «مارگو رابی» در قالب شخصیت «شارون تیت»‌ ظاهر می‌شود که همسایه‌ی این دو است. «امیل هرش»، «ال پاچینو»، «داکوتا فنینگ»، و «کرت راسل» دیگر ستارگان این فیلم‌اند.

سونی پیکچرز این فیلم را در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ و نزدیک به دو ماه پس از نمایش در کن در آمریکا اکران می‌کند، بنابراین قابل درک است که تارانتینو بخواهد غافلگیری‌های فیلم را محفوظ بدارد.

نمایش «روزی روزگاری در هالیوود» از این جهت قابل توجه است که ۲۵ سال پیش «داستان عامه‌پسند» (Pulp Fiction) تارانتینو در کن نخل طلا را تصاحب کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید