news-background
news-background

«کریس پرت» در فیلم Thor: Love and Thunder نقش «استار-لرد» را بازی می‌کند

«استار-لرد» و «ثور» در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) در کنار یکدیگر ظاهر خواهند شد. «کریس پرت» ستاره‌ی فیلم «نگهبانان کهکشان» (دانلود فیلم Guardians of the Galaxy با لینک مستقیم) در قسمت چهارم فیلم‌های «ثور» در «دنیای سینمایی مارول» برای بازی در نقش «استار-لرد» بازمی‌گردد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پرت در این فیلم به «کریس همسورث» در نقش «ثور»، «ناتالی پورتمن» بازیگر نقش «جین فاستر» که به عنوان «ثور» جدید معرفی خواهد شد، «تسا تامپسون» بازیگر نقش «والکری» که در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) حکمران جدید آزگارد شد، و «کریستین بیل» در نقشی مرموز ملحق خواهد شد. از داستان فیلم اطلاعاتی فاش نشده، اما حضور شخصیت «استار-لرد» در فیلم «عشق و آذرخش» منطقی به نظر می‌رسد چرا که «ثور» در صحنه‌های پایانی «آخر بازی» در سفینه‌ی «استار-لرد» دیده شد. پرت در قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» نیز که هنوز فیلمبرداری نشده حاضر خواهد بود.

«وین دیزل» صداپیشه‌ی شخصیت «گروت» در چندگانه‌ی «نگهبانان» در ماه مارس وعده داده بود که اعضای این گروه در «ثور: عشق و آذرخش» مشارکت خواهند کرد. تولید قسمت چهارم «ثور» از ژانویه آینده در استرالیا آغاز می‌شود و «تایکا وایتیتی» برای دومین بار و پس از فروش ۸۵۴ میلیون دلاری «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) برای کارگردانی بازمی‌گردد. «جنیفر کیتین رابینسون» فیلمنامه‌ی این پروژه را به همراه وایتیتی به نگارش درآورده است. وایتیتی برنده‌ی اسکار در این فیلم در نقش شخصیت «کورگ» نیز صداپیشگی خواهد کرد.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که پرت در فیلم اکشن و کمدی «بادیگاردهای سایگون» (Saigon Bodyguards) برای یونیورسال جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم بازسازی یک اکشن ویتنامی به همین نام است و پرت در آن مقابل «وو جینگ» ستاره‌ی «گرگ مبارز» (Wolf Warrior) قرار می‌گیرد. برادران روسو که در «گرگ مبارز» به عنوان مشاور و در «انتقام‌جویان» با پرت همکاری کرده‌اند، در این بازسازی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«عشق و آذرخش» در حال حاضر برای اکران در فوریه سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید