news-background
news-background

«کریس راک» می‌گوید پیشنهاد بازی در سریال The Sopranos را رد کرده است

 

راک به قدری برای سریال «سوپرانوها» احترام قائل بوده که نمی‌خواسته در آن بازی کند.

 

«کریس راک» یکی از اولین ستارگان اچ‌بی‌او بود و علاوه بر سه استند-آپ کمدی در خلال سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹، در سال ۱۹۹۷ برنامه «کریس راک» (The Chris Rock) را در این شبکه آغاز کرد. این برنامه شبانه گفتگو-محور در قالب ۵۵ قسمت و پنج فصل، و همزمان با روی ایر رفتن سریال درام اریجینال و محبوب «سوپرانوها» (The Sopranos) پخش شد. راک در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» فاش کرده است که چندین مرتبه پیشنهاد بازی در «سوپرانو» را رد کرده است.

راک می‌گوید: «گاهی به قدری برای چیزی احترام قائل هستی که نمی‌خواهی در آن مشارکت کنی. چندین سال قبل، وقتی برنامه خودم را در اچ‌بی‌او داشتم، در اوج پخش سریال «سوپرانوها»، چند پیشنهاد بازی در سریال را دریافت کردم، اما فکر کردم: «بیش از حد دوستش دارم، نمی‌خواهم خرابش کنم.»»

این کمدین ۵۶ ساله توضیح می‌دهد که با این وجود وقتی «نوآح هالی» برای فصل چهارم «فارگو» (Fargo) به سراغش آمده ذهنیت متفاوتی داشته است: «فکر کردم او از من می‌خواهد مراسم خیریه همسرش را یا چنین چیزی را میزبانی کنم. [فارگو] پیشنهاد بزرگی بود... من یکی از هوادارنش هستم، به هر حال جلسه را برگزار کردیم و بعد این پیشنهاد را به من داد و گفت: «هر کاری که بخواهی انجام دهیم موافقت می‌کنم.» چون دیده بودم که چگونه «بوکیم وودبین» را کارگردانی کرد.»

«بوکیم وودبین» در فصل دوم «فارگو» نقش «مایک میلیگان» را بازی کرده و راک را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است. راک به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «گاهی افراد کارهای شگفت‌انگیزی می‌سازند اما وقتی می‌خواهند به سراغ بازیگران سیاه بروند، کارشان وحشتناک از آب در می‌‌آید. اما در مورد هالی، دیدم که او چگونه بوکیم را کارگردانی کرد.»

راک هرگز در «سوپرانو» بازی نکرد اما شخصیتش «لوی کانن» در فصل چهار «فارگو» را دوست نزدیک «تونی سوپرانو» می‌داند.

فصل چهارم «فارگو» از شبکه اف‌اکس پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید