news-background
news-background

کروناویروس: «کریستوفر هیویو» ستاره‌ سابق Game of Thrones به کرونا مبتلا شد و محل فیلمبرداری The Witcher را آلوده کرد

نت‌فلیکس محل فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) را ضدعفونی می‌کند و با عوامل سریال هم توصیه کرده است که خودشان را قرنطینه کنند، زیرا «کریستفر هیویو» بازیگر سابق «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) که به تازگی به فصل دوم «ویچر» پیوسته بود، در صفحه‌ی اینستاگرامش اعلام کرد که تست کرونای او مثبت شده است.

نت‌فلیکس روز گذشته اعلام کرده بود که فیلمبرداری سریال را به مدت دو هفته متوقف می‌کند. اکنون شبکه با ارسال ایمیلی به عوامل تولید نوشته است که یکی از «افراد» ناقل ویروس کرونا بوده. به نظر می‌رسد که این فرد «کریستفر هیویو» باشد که در «بازی تاج‌وتخت» نقش «تورمند جاینتسبین‌» را بازی کرد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی نت‌فلیکس به عوامل وعده داده است که استودیوی آربورفیلد واقع در غرب لندن را پاکسازی خواهد کرد. در این ایمیل آمده است: «ما با افرادی که با این شخص در ارتباط بوده‌اند تماس برقرار خواهیم کرد. اما به عوامل توصیه می‌شود که خودشان را به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند، دمای بدنشان را زیر نظر بگیرند، و اگر علائم ابتلا را در خود مشاهده کردند به پزشک مراجعه کنند.»

هیویو خطاب به ۳.۷ میلیون هوادارش در اینستاگرام نوشت که به همراه خانواده‌اش در نروژ به سر می‌برد. او اضافه می‌کند: «متأسفانه باید بگویم که امروز نتیجه‌ی آزمایش کرونای من مثبت شد. من و خانواده‌ام تا زمانی که لازم باشد خودمان را در خانه قرنطینه می‌کنیم. سلامت جسمانی ما در وضعیت خوبی قرار دارد – من نشانه‌های خفیفی از سرماخوردگی را احساس می‌کنم.»

هیویو در فصل دوم «ویچر» نقش «نیولن» را بازی می‌کند که در کتاب‌های منبع الهام سریال مردی با ظاهر یک هیولا توصیف شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۲۳

امیدوارم فقط بقیه شون نگیرند

نمایش اسپویل