news-background
news-background

کروناویروس: فیلمبرداری سریال‌های Riverdale و Russian Doll متوقف شد

استودیوی یونیورسال تله‌ویژن فیلمبرداری سه سریال را به تعویق انداخت. این عناوین شامل فصل دوم «عروسک روسی» (دانلود سریال Russian Doll با لینک مستقیم) برای نت‌فلیکس با بازی «ناتاشا لیون»، فصل دوم «آمریکای کوچک» (Little America) برای اپل، و فصل اول «راترفورد فالز» (Rutherford Falls) برای شبکه‌ی پیکاک می‌شود.

گفته می‌شود که تاریخ شروع فیلمبرداری این سریال‌ها و تاریخ پخش آن‌ها دقیقاً مشخص نشده بود. نویسندگی و انتخاب بازیگران برای این سه عنوان طبق برنامه پیش‌ خواهد رفت، و در فیلمبرداری تمامی سریال‌های جدید استودیو در حال حاضر تغییری ایجاد نمی‌شود.

در طول دو روز گذشته فیلمبرداری دو سریال تلویزیونی تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته است. روز سه‌شنبه گزارش شد که یکی از عوامل سریال درام «بعدی» (NeXt) شبکه‌ی فاکس در شیکاگو به این ویروس مبتلا شده است. روز چهارشنبه نیز گزارش شد که فیلمبرداری سریال «ریوردیل» (دانلود سریال Riverdale با لینک مستقیم) شبکه‌ی CW فیلمبرداری را در ونکوور به حالت تعلیق درآورده چرا که یکی از عوامل فیلم با فردی مبتلا به کووید-۱۹ در تماس بوده است.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شب گذشته «تام هنکس» که به همراه همسرش برای فیلمبرداری پروژه‌ی بیوگرافیکال «الویس پرسلی» در استرالیا به سر می‌برد، با ارسال پیامی در توئیتر تأیید کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

گفته می‌شود که فیلمبرداری سه سریال یاد شده به این علت که داستان آن‌ها نیازمند‌ سفر به کشورهای مختلف بوده، لغو شده است. منابع نزدیک به پروژه‌ها می‌گویند عوامل پیش از آنکه «دونالد ترامپ» سفر به اروپا را ممنوع کند از لغو فیلمبرداری مطلع شده‌اند.

شبکه‌ی CBS هم روز چهارشنبه اعلام کرد که فیلمبرداری فصل چهل و یکم «بازمانده» (Survivor) را در فیجی متوقف می‌کند. این شبکه فیلمبرداری «رقابت شگفت‌انگیز» (The Amazing Race) را هم لغو کرده بود.

«عروسک روسی» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «ناتاشا لیون» داستان زنی به نام «نادیا» را روایت می‌کرد که مکرراً در طول یک مهمانی می‌مرد. «آمریکای کوچک» نیز از داستان‌های واقعی الهام گرفته شده و زندگی مهاجرین آمریکا را بازگو می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید