news-background
news-background

حمایت کارگردان WandaVision از پخش هفتگی سریال؛ «پل بتنی» اولین بازیگر مرد «دنیای سینمایی مارول» در طول سه دهه

«مت شکمن» کارگردان «وانداویژن» (WandaVision) می‌گوید پخش هفتگی سریالی که از سیت‌کام‌های کلاسیک الهام گرفته شده «درست به نظر می‌رسد.» او اضافه می‌کند که این روش پخش برای سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیگر سریال دیزنی+ «خیلی خوب جواب داده». «کوین فایگی» نیز پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که از سریال «مندلوری» برای پخش عناوین مارول در دیزنی+ الهام گرفته است. مارول بر خلاف نت‌فلیکس که تمامی اپیزودهای فصل سریال‌هایش را به صورت همزمان منتشر می‌کند، ترجیح می‌دهد که در طول هشت هفته اپیزودهای «وانداویژن» را از دیزنی+ روی ایر ببرد.

شکمن در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «ایده‌ی پخش هفته به هفته را دوست دارم. پخش یکباره بدون تردید جایگاه خودش را دارد، اما ابهام و معما خصوصیتی دارد – به‌ویژه برای سریالی مثل «وانداویژن» – حالتی که مردم بتوانند در مورد آنچه که دیده‌اند و آنچه که در پیش است گمانه‌زنی کنند. برای «مندلوری» بسیار خوب جواب داد، برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) بسیار خوب جواب داد – سریالی که سابقه‌ی مشارکت در آن را دارم – هیجان‌انگیز است که اثری را منتشر کنی و اجازه دهی که مردم کمی روی آن تأمل کنند و تئوری‌هایی ارائه دهند.»

این کارگردان اضافه می‌کند: «به علاوه باید بگویم به علت اینکه ما با «وانداویژن» در یک فرا-پروژه مشارکت می‌کنیم که نامه‌ای عاشقانه است به تاریخ سیت‌کام‌ها، پخش هفتگی درست به نظر می‌رسد، زیرا آن‌ها را همان‌گونه پخش می‌کنیم که آن سریال‌ها پخش می‌شدند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد.»

«پل بتنی» و «الیزابت اولسن» که در سریال نقش‌های «ویژن» و «واندا» را بازی می‌کنند با «دنیای سینمایی مارول» بیگانه نیستند. اولسن اولین بار در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) در این نقش ظاهر شد و بتنی در اولین بار در «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron).

اما این اولین همکاری بتنی با مارول نبود و او در سال ۲۰۰۸ در فیلم «مرد آهنی» (Iron Man) به جای شخصیت «جارویس» صداپیشگی کرد. به این ترتیب بتنی اولین بازیگر مرد «دنیای سینمایی مارول» است که در طول سه دهه در فیلم‌های مارول ظاهر شده است. بتنی در صفحه‌ی توییتر خود به این دستاورد واکنش نشان داده و می‌نویسد: «خدای من! واقعیت دارد؟ به گمانم دارد. خدای من.»

بتنی در مصاحبه با «کلایدر» وعده داده است که «پایانی حماسی» در انتظار مخاطبین سریال «وانداویژن» است. او می‌گوید: «اپیزود به اپیزود، هفته به هفته، ویژن متوجه می‌شود که یک جای کار می‌لنگد. یک جای کار شهر می‌لنگد. و بعد در حماسی‌ترین پایان‌های «دنیای سینمایی مارول» که همگی ما با هم برخورد می‌کنیم.» او اضافه می‌کند که در این سریال با بازیگری همکاری کرده که سال‌ها تمایل داشته با او کار کند: «با بازیگری کار کرده‌ام که کاملاً محرمانه است. سال‌ها بود که می‌خواستم با او همکاری کنم و سرانجام موفق شدم و تجربه‌ی ‌ شگفت‌انگیزی بود.»

اپیزودهای جدید «وانداویژن» با بازی «الیزابت اولسن»، «پل بتنی»، «کاترین هان»، «تیونا پاریس»، «کت دنینگز»، و «رندال پارک» جمعه‌ها از دیزنی+ روی ایر می‌رود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید