news-background
news-background

کارگردانان Avengers و استودیوی مارول تبدیل شدن دوباره Avatar به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را تبریک گفتند

با تبدیل شدن مجدد «آواتار» (Avatar) «جیمز کامرون» به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ، سنت همیشگی تبریک استودیوی رکوردار قبلی به سازندگان فیلم رکوردشکن ادامه پیدا کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استودیوی مارول که سال ۲۰۱۹ با «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) «برادران روسو» رکورد «آواتار» را شکسته بود، در صفحه‌ی توییتر رسمی‌اش به کامرون، «جان لندو» تهیه‌کننده‌ی فیلم و «تمام ملت ناوی» به‌خاطر «بازپس‌گیری تاج حکمرانی بر باکس آفیس» تبریک گفت. مارول با ارجاع به دیالوگی از فیلم «آخر بازی» می‌گوید: «۳۰۰۰ تا دوست‌تان داریم.» صفحه‌ی توییتر فیلم «آواتار» با ارسال ایموجی قلب پاسخ توییت استودیوی مارول را داده است.

اکران مجدد «آواتار» در چین سبب شد که این فیلم علمی-تخیلی دوباره بالاتر از «آخر بازی قرار بگیرد. فروش جهانی «آواتار» تا پایان روز شنبه به ۲.۸ میلیارد دلار رسیده در حالی که «آخر بازی» ۲.۷۹۷ میلیون دلار فروخته است. «آواتار» در طول دو روز اکران بیش از ۱۲ میلیون دلار به فروش قبلی خود اضافه کرد.

صفحه‌ی توییتر «آواتار» از هواداران چینی که آخر هفته‌ی گذشته به سالن‌های سینما آمدند قدردانی کرده و می‌نویسد: «این موفقیت به تمام ملت ناوی تعلق دارد – بدون شما این کار ممکن نبود.»

سنت تبریک سازندگان فیلم رکورددار به سازندگان فیلم‌های رکوردشکن از سال ۱۹۷۷ آغاز شد وقتی که «استیون اسپیلبرگ» به همکارش «جورج لوکاس» برای شکستن رکورد فیلم «آرواره‌ها» (Jaws) با «جنگ ستارگان» (Star Wars) تبریک گفت. در سال‌های بعد لوکاس این سنت را حفظ کرد و به کامرون که در سال ۱۹۹۸ با «تایتانیک» (Titanic) رکورد «جنگ ستارگان» را شکست تبریک گفت. در سال ۲۰۱۵ دیزنی و مارول و سازندگان قسمت اول «انتقام‌جویان» به یونیورسال و فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) تبریک گفتند. در همان سال یونیورسال سنت را برای اولین بار به فضای مجازی کشاند و به «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) و لوکاس‌فیلم برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم آمریکا تبریک گفت. در نهایت کامرون در سال ۲۰۱۹ به برادران روسو و مارول برای شکستن رکورد «تایتانیک» تبریک گفت.

آنتونی و جو روسو کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» نیز به موفقیت «آواتار» واکنش نشان داده و نوشته‌اند که «دستکش طلایی» را پس می‌دهند. روسوها با همکاری «باس‌لاجیک» فن آرتیست معروف طرحی به مناسبت این دستاورد «آواتار» به اشتراک گذاشتند. این زوج کارگردان این آخر هفته فیلم «چری» (Cherry) با بازی «تام هالند» را افتتاح کرده‌اند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید