news-background
news-background

بهترین پوسترهای هواداران برای فیلم Venom: Let There Be Carnage به انتخاب «تام هاردی»

«تام هاردی» پاییز آینده برای دومین بار در قالب شخصیت «ونوم» به سینما بازخواهد گشت. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران موفقیت‌آمیزی داشت هرچند بعضی از منتقدین روی خوش به آن عنوان ابرقهرمانی نشان ندادند. «ونوم» اول سه سال قبل در سراسر دنیا به فروش ۸۵۶ میلیون دلاری رسید و رکورد افتتاحیه ماه اکتبر در آمریکا را نیز شکست. این بود که سونی دلیلی برای تولید نکردن دنباله نمی‌دید.

سونی به تازگی چند پوستر طراحی شده توسط هواداران برای دنباله «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) را به اشتراک گذاشته که به اعتقاد هاردی بهتر از بقیه بوده‌اند.

در این دنباله شخصیت براک ژورنالیست در مقابل «کارنیج» یا «کلتوس کسدی» قرار می‌گیرد. در پایان قسمت اول «ونوم» فاش شده بود که نقش «کارنج» را «وودی هارلسون» ایفا خواهد کرد. کسدی یک قاتل زنجیره‌ای در کتاب‌های کامیک است. بازگشت «میشل ویلیامز» و «رید اسکات» نیز به تأیید رسیده است. آن‌ها به «نایومی هریس» می‌پیوندند که در قسمت دوم نقش شخصیت شرور «شریک» (Shriek) را بازی می‌کند. «استیون گراهام» در نقشی افشانشده، «شان دلانی»، «لورنس اسپلمن» و «لری الومبامیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«اندی سرکیس» استاد موشن-کپچر این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و جانشین «روبن فلایشر» شده است. «کلی مارسل» نویسنده فیلمنامه و «مارکو بلترامی» آهنگساز دنباله «ونومن است.

در تریلر جدید فیلم که دو ماه قبل منتشر شد، «ونوم» در حال تدارک دیدن صبحانه برای ادی است و لحنی طنز را وعده داده می‌شود که به وضعیت «جکیل و هاید» شبیه است. سپس تریلر بار دیگر شخصیت «کلتوس کسدی» یا «کارنیج» با بازی «وودی هارلسون» را مجدداً معرفی می‌کند که در پایان قسمت اول فیلم و در حین تیتراژ پایانی دیده شده بود. کلتوس مستقیماً ادی را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید به او زیاد فکر کرده «چون من و تو یکی هستیم» و همزمان تغییر شکل کارنج به نمایش درمی‌آید.

سونی پیکچرز «ونوم: بگذار کشتار شود» را ۲۴ سپتامبر اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید