news-background
news-background

پوستر جدید فیلم «mother» ساخته ی «دارن آرنوفسکی»

 

«دارن آرنوفسکی» از جمله کارگردان هاییست که همواره روح تازه ای بر ژانر درام می دمند. او سازنده ی برخی از ماندگارترین فیلم های سینمای معاصر از جمله «مرثیه ای برای یک رویا» و «قوی سیاه» می باشد. از جمله شاخصه های سینمای این کارگردان می توان تلفیق نمودن فلسفه و روانشناسی با یکدیگر اشاره نمود. فیلم های این شخص همواره مورد توجه ی بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار می گیرند، از این رو می توان آرنوفسکی را جزو کارگردان های محبوب سینما دانست. فیلم جدید آرنوفسکی اثری درام و روانشناسانه به نام «مادر!» خواهد بود. این شخص به این دو فرم برای ساخت فیلم خود بسنده نکرده و از تریلر های منتشر شده از فیلم متوجه می شویم که اثر مذکور دارای المان های ترسناک و شاخصه های ژانر وحشت نیز می باشد. تازه ترین نکته ای که پیرامون فیلم این شخص منتشر شده اشاره به نام فیلم دارد. این فیلم با نام انگلیسی «mother!» اکران خواهد شد. همان طور که می دانید برای اسامی فیلم ها و آثار سینمایی حرف اول باید به صورت بزرگ نوشته شود. علامت تعجبی که در عنوان فیلم استفاده شده نکته ی دیگریست که توجه ها را به خود جلب نموده است. آرنوفسکی جزو هواداران سینمای «رومن پولانسکی» به حساب می آید. پوستر تازه ی فیلم او شکل و شمایل فیلم «بچه ی رزماری» رومن پولانسکی دارد. به گفته ی «آرنوفسکی» فیلم جدید او قرار شده تا به نوعی خواهر معنوی فیلم «قوی سیاه» او باشد. با ترکیب دو فیلم «بچه ی رزماری و قوی سیاه» تصور کنید که فیلم «مادر» چگونه اثری خواهد بود. شخصیت اصلی این فیلم توسط «جنیفر لارنس» به تصویر کشیده خواهد شد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به «خاویر باردم»، «اد هریس» و «میشل فایفر» اشاره کرد. خلاصه داستان منتشر شده برای فیلم چنین است:

رابطه ی یک زوج با رسیدن مهمانانی ناخوانده به زندگی شان مورد آزمایش قرار می گیرد. این فیلم انتزاعاتی چون عشق، پایبندی به آن و قربانی شدن در راه آن را به تصویر می کشد.

صبح امروز شرکت سازنده ی این فیلم یعنی «پارامونت» علاوه بر پوستر اولیه ی فیلم، از پوستر جدید آن رونمایی کرد. این پوستر نسبت به قبل سورئال تر و تاریک تر است.   15سپتامبر سال جاری مصادف با 24 شهریور ماه اکران سینمایی این فیلم آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید