news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های فصل دوم The Mandalorian

دیزنی+ پوسترهای جدیدی برای شخصیت‌های فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) منتشر کرد. اپیزودهای جدید این فصل قرار است از ۳۰ اکتبر پخش شوند. اسپین‌آف «جنگ ستارگان» فصل اول بسیار موفقی پشت سر گذاشت و ۱۵ نامزدی امی از بهترین سریال درام را کسب کرد. پوسترهای جدید از شخصیت‌های سریال با بازی «پدرو پاسکال»، «جینا کارانو»، «کارل ودرز» و «طفل/بیبی یودا» (The Child) رونمایی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فصل دوم پاسکال دوباره در نقش «مندلوری» یا «دین جاری» ظاهر شده و به همراه «بیبی یودا» سفر تازه‌ای آغاز کرده تا «طفل» را به مکانی امن ببرد. تاکنون اطلاعات ناچیزی از داستان فصل دوم فاش شده اما بازی «رزاریو داسن» در نقش «آسوکا تانو»، «تمورا موریسون» در نقش «بوبا فت»، «کیتی سکاف»، «مایکل بین» و «تیموتی اولیفانت» به تأیید رسیده است.

کارگردانان فصل دوم نیز «جان فاورو» نویسنده و خالق سریال، «دیو فیلونی»، «برایس دالاس هاوارد»، «ریک فامویوا»، «پیتون رید» و «رابرت رودریگز» خواهند بود. فاورو در کنار فیلونی، «کیتلین کندی» از لوکاس‌فیلم، و «کالین ویلسون» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید