news-background
news-background

«پرونده های مجهول»: «Mitch Pileggi» برای فصل یازدهم باز خواهد گشت

«Mitch Pileggi» که نقش مامور FBI والتر اسکینر را در سریال «پرونده های مجهول» یا «The X-Files» بازی می‌کند رسما برای فصل یازدهم باز گشته است. زمانی که «دیوید دوونی» و «جیلیان اندرسون» ستاره های سریال محبوب پرونده های مجهول از سال 1993 بوده اند، شخصیت های برجسته دیگر سریال به لطف داستان های منحصر به فرد و شخصیت های به دقت توسعه یافته سریال به مرور زمان به سریال اضافه یا از آن حذف شده اند. در این میان «ویلیام بی دیویس» به عنوان مرد سیگار کشنده مرموز، «تام بریدوود»،«بروس هاروود» و «دین هگلوند» همواره نقش مهم و کلیدی در داستان داشته اند.

این سریال توانست از محبوبیت فوق العادی ای برخوردار شود و جز محبوب ترین سریال های تاریخ سینما شود. اما شاید مهم ترین بازیگر حمایت کننده در این ده فصل که نامش برای علاقه مندان به سریال بسیار آشناست، « Pileggi» باشد، معاون اف بی ان، که برای او و مامور «فاکس مولر» دانا اسکانی «اندرسون» همواره یک متحد مورد اعتماد بوده است.

Pileggi اولین کارکتری است که برای فصل یازدهم نام خود را ثبت کرده است که در آن « Duchovny » و «اندرسون» باز خواهند گشت. Pileggi اولین بار به عنوان اسکینر در قسمت « Tooms » در فصل اول حضور یافته بود و در کل در 85 قسمت دیده شده است. او همچنین در فیلم پرونده های مجهول 1998 و دومین فیلم بر پایه سریال به نام « I Want to Believe » در سال 2008 نیز حضور داشته است. او معمولا نقش های حمایتی کوچکی در فیلم های دیگری مانند Living Dead II و Shocker ایفا کرده است. با وجود وقفه طولانی بین فصل نهم و دهم پرونده های مجهول او در سریال های تلوزیونی مانند «گری آناتومی» و «پسران آنارشی» به ایفای نقش پرداخته وی همچنین نقشی در سریال بازسازی «دالاس» دارد.

وجود او در فصل یازدهم یک حرکت ضروری برای خالق سریال «کریس کارتر» و شبکه فاکس است. بدون حضور قوی او در سریال به نظر می‌رسد داستان آنچنان که باید و شاید روان نخواهد بود. مسلما او بخش مهمی از سریال است و حضور او نباید آنچنان شگفتی آفرین باشد. او همچنین در تولیدات صوتی پرونده های مجهول نیز حضور داشته است. فصل یازدهم این سریال جذاب در اوایل تابستان آینده فیلمبرداری خواهد شد شامل 10 قسمت است و برای سال 2018 پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید