news-background
news-background

پرونده ماساچوست «کوین اسپیسی» با تبرئه او مختومه اعلام شد

«کوین اسپیسی» بازیگر آمریکایی ۵۹ ساله مشهور هالیوود که متهم به دادن نوشیدنی الکلی و تعرض جنسی به یک پسر ۱۸ ساله در شهر نانتاکت در سال ۲۰۱۶ شده بود روز گذشته در دادگاهی در همین شهر توسط دادستان بی‌گناه اعلام شد.

شاکی این پرونده مدارکی را که به صورت اسکرین شات از گوشی تلفنی گرفته شده بودند ارائه کرده بود. این اسکرین شات‌ها حاوی پیامک‌هایی بود که در شب حادثه توسط شاکی فرستاده شده بود. «آلن جکسون» وکیل اسپیسی معترض بود که امکان اصل نبودن این پیامک‌ها وجود دارد و دادگاه از شاکی خواسته بود تا تلفنی که این پیام‌ها از آن ارسال شده بودند را تحویل دادگاه دهد. شاکی موفق به ارائه گوشی تلفن نشد و ادعا کرد که گوشی تلفن گم شده است. «جکسون» در دادگاه روز چهارشنبه به شاکی یادآور شد که دستکاری مدارک ارائه شده به دادگاه جرم محسوب می‌شود. وکیل شاکی نیز از پاسخ دادن سرباز زد.

شاکی پرونده سپس تلاش کرد تا به متمم پنجم قانون اساسی ایالت متحده آمریکا اتکا کند. براساس این متمم هیچ‌کس در هیچ مورد کیفری به ادای شهادت علیه خود مجبور نمی‌شود.

دادستان پرونده پس از ناتوانی شاکی در ارائه مدرک محکم در جلسه‌ای با شاکی و مادرش تصمیم به تبرئه اسپیسی گرفت. دادستان در این جلسه به شاکی اعلام کرد که در صورت استفاده از متمم پنجم، پیشرفت پرونده متوقف خواهد شد و هرگز به نتیجه نخواهد رسید. اسپیسی هنوز تعدادی پرونده در جریان دیگر دارد که در مرحله تحقیقات هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹

دقیقا مثل خود سریال ، اتهام رو میزنن ، طرف حتی اگه رفع اتهام هم بشه بازهم بازی رو باخته مثل همون قسمتی تو فصل اول که کاندید وزیر خارجه رو وادار به استعفا کردن

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲

خب الان زدن یکی از بهترین سریال های تاریخ رو نابود کردند, چندتا فیلم خوب یا کنسل شد یا بازیگر دیگه جای اقامون اسپیسی اوردند چندین میلیون دلار بهش خسارت زدند, اگه قراره عدالت رعایت بشه, تک تک کسایی که به اقامون اسپسی تهمت زدن باید محاکمه بشن ...LET ME BE FRANK...

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸

جاش خالیه تو سینما

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲

برام جالبه بدونم اگه اسپیسی از تمام این اتهامات تبرئه بشه هالیوود حاضره دوباره اون رو وارد فیلم ها بکنه...واکنش مخاطب ها چیه ؟

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۹

نکته جالب رفع اتهامات تا اینجا از جانی دپ و کوین اسپیسی اینه که میتونه گند بزنه به تمام جنبش metoo و تا حدی به شعار به زنان باور داشته باشید مایه خجالت برای تمام کسانی خواهد بود که به این دو نفر اتهام زدند ولی خب مشخص نیست من امیدوارم کوین اسپیسی و جانی دپ بی گناه شناخته بشن که تمام اون پیش داوری ها و توهین ها مخصوصا به اسپیسی وقتی که فقط تازه اتهام بهش خورده بود و محکوم نبود مایه آبرو ریزی تمام منتقدین و هالیوودی هایی بشه که بهش چپ و راست توهین میکردن

نمایش اسپویل