news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فصل چهارم Fargo؛ آغاز فیلمبرداری فصل سوم Sex Education

شبکه‌ی FX موفق شد فیلمبرداری دو اپیزود باقی مانده‌ از فصل چهارم سریال «فارگو» (دانلود سریال Fargo با لینک مستقیم) را طی ۲۵ روز در حین پاندمی با دو کارگردان و دو واحد کامل و بیش از ۵۰۰ تن از عوامل و بازیگران به صورت کامل به پایان برساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جان لندگراف» مدیر شبکه‌های اف‌اکس می‌گوید: «ما می‌خواستیم بر روی تولید پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمرکز کنیم.» او اضافه می‌کند: «این کار نیازمند انجام آزمایش‌های مکرر، ردیابی تماس و قرنطینه در مقاطع مختلف و نیز جداسازی بخش‌های فیلمبرداری از یکدیگر تا حد ممکن بود. این کار نیازمند این بود که بازیگران و سایر افرادی که با آن‌ها در تماس بودند را درون یک حباب به‌شدت محافظت‌شده قرار دهیم.»

لندگراف می‌گوید راهنمایی‌های «نوآح هالی» و «تایکا وایتیتی» و «استرلین هارجو» در مورد فاصله‌گیری اجتماعی در حین فیلمبرداری و تشویق عوامل به رعایت مسائل بهداشتی خارج از محیط کاری به همان میزان مؤثر بوده است. «وارن لیتل‌فیلد» می‌گوید پروتکل‌های بهداشتی سندی ۴۰ صفحه‌ای بوده و برای هر بخش فیلمبرداری یک جلسه‌ی آموزشی جداگانه تشکیل شده تا مسئولیت‌ها مشخص شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کریس راک» در فصل چهارم «فارگو» نقش «لوی کانن» گنگستر آفریقایی تبار کانزاس سیتی در سال ۱۹۵۰ را بازی می‌کند. او می‌گوید وقفه‌ی ایجاد شده در فیلمبرداری به او اجازه‌ داده باتری خود را دوباره شارژ کند: «دوست ندارم در دنیا کووید وجود داشته باشد اما فکر می‌کنم دو اپیزود آخر بهترین اپیزودهای من بودند.»

هالی در کنفرانس مطبوعاتی سریال «فارگو» گفت که قطعاً احتمال تولید فصل پنجم را رد نمی‌کند: «فقط یک ایده کافی نیست، به صدها ایده و شخصیت نیاز دارید.» او اضافه می‌کند که در حال نوشتن یک رمان است و می‌کوشد ابتدا آن را به پایان برساند. فصل چهارم «فارگو» ۲۷ سپتامبر از شبکه‌ی FX پخش خواهد شد.

فیلمبرداری فصل سوم «آموزش جنسی» (دانلود سریال Sex Education با لینک مستقیم) نیز آغاز شده است. نت‌فلیکس با انتشار یک ویدیو در توئیتر اعلام کرد که فیلمبرداری این کمدی نوجوانانه بریتانیایی ادامه پیدا کرده است. فصل سوم سریال قرار بود در ماه می جلوی دوربین برود اما پاندمی  کرونا تولید آن را به تعویق انداخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷

خیلی منتظر فصل جدید فارگو هستم

نمایش اسپویل