news-background
news-background

انتقاد کارگردان Thor از هم‌وطنان نیوزلندی‌اش که در حین شیوع ویروس کرونا اسلحه خریداری می‌کنند

مردم در سراسر دنیا به خانه‌های خود پناه برده‌اند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند. اما برخی دیگر به غارت مواد غذایی و نوار بهداشتی روی آورده‌اند و گروهی دیگر به خرید اسلحه. «تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم‌های «ثور: رگنراک» (دانلود فیلم Thor: Ragnarok با لینک مستقیم) و «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) که به تازگی با فیلم «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده را به خانه برده، روز گذشته مقاله‌ای در صفحه‌ی توئیترش به اشتراک گذاشت در مورد کشور زادگاهش نیوزلند. عنوان مقاله این بود: «صف‌ خرید اسلحه توسط مردم مضطرب نیوزلند پیش از قرنطینه.» وایتیتی از این اقدام مردم کشورش ناخشنود است و احساساتش را در توئیتر به اشتراک گذاشته است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او می‌نویسد: «آن احمق‌هایی که فکر می‌کنند فیلم‌های «جاده» (The Road) و «من افسانه‌ام» (I am Legend) قرار است به واقعیت تبدیل شود. شرط می‌بندم تنها دو نفر در این تصویر برای تأمین غذا شکار می‌روند.»

وایتیتی پس از شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در سراسر زمین واکنش‌های مختلفی به موضوع داشته. او خطاب به افرادی که نوارهای بهداشتی را به غارت می‌برند در صفحه‌ی اینستاگرامش گفته بود: «مراقب خودتان باشید. ضمناً از خرید نوار بهداشتی دست بردارید، روانی‌ها. چه مرگتان شده؟ شاید بهتر باشد که به جای این کار آزمایش دهید.» این فیلمساز با ارسال ویدیوی مضحکی ویروس کووید-۱۹ را تهدید کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید