news-background
news-background

«هلن میرن» به فیلم «سریع و خشن» باز می‌گردد – ولی می‌خواهد رانندگی کند

«هلن میرن» گفت که ممکن است دوباره در «سریع و خشن» بازی کند به شرطی که سکانس رانندگی داشته باشد. این بازیگر کهنه کار سینما امسال در هشتمین قسمت از سری فیلم‌های «سریع و خشن» نقش آفرینی کرد، او نقش «مگدالین شاو» - نقش مادر دشمنان قدیمی و دوستان کنونی «دکارد» با بازی «جیسون استاتهام» و «اوئن» با بازی «لوک ایوانز» را بازی کرد.

بیش از یک دهه است که فیلم‌های «سریع و خشن» همچنان تازگی و جذابیت خود را حفظ کرده و تماشاگران را محو خود می‌کند. به رغم مرگ سوگ‌آور «پائول واکر» که نقش «برایان لوکانر» شخصیت مقابل «دامینیک تورتو» با بازی «وین دیزل» را بازی می‌کرد، این فیلم با قسمت جدیدی به سینما بازگشت. «Fate of The Furious» با فروش جهانی 1.2 میلیارد دلار، عنوان 13 فیلم دنیا و دومین فیلم از سری فیلم های «سریع و خشن» شد که فروش میلیاری داشته‌اند.

انتظار می‌رود که حداقل شاهد ساخته شدن دو قسمت دیگر از این سری فیلم‌ها باشیم، و «میرن» به دنبال بازی دوباره در این فیلم است. به گزارش «EW»، این بازیگر 72 برای بازگشت به فیلم ابراز تمایل کرد و گفت: «من دوست دارم برگردم، اما، بچه‎‌ها، می‌خواهم دفعه بعد رانندگی کنم».

در حالی که «میرن» بیشتر برای نقش‌های دراماتیکش معروف است و برای فیلم‌های «The Queen» و «Gosford Park» برنده جایزه شده، او خیلی هم با دنیای اکشن غریبه نیست. قبل از بازی در «Fate of The Furious» او در فیلم‌های «Red» و «Red 2» به همراه «بروس ویلیس» حاضر شد و نقش «ویکتوریا وینسلو» (زن کشنده) را بازی کرد. گفته می‌شود که در فیلم‌های جدید این سری علاوه بر شخصیت اصلی، به چند شخصیت دیگر نیز شاخ و بال خواهد داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید