news-background
news-background

«نیکول کیدمن» از دلیل ملحق شدنش به فیلم آکوامن می گوید

کمپانی برادران وارنر، سال گذشته با فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» با همکاری کمپانی دی سی توانست محبوبیت زیادی بین طرفداران به دست آورد. این فیلم ابرقهرمانان جدیدی از دنیای دی سی را معرفی کرد. دیانا پرنس (گل گدوت)، آرتور کاری (جیسون موموآ)، بری آلن (عزر میلر)، ویکتور استون (ری فیشر) از جمله این قهرمانان هستند. کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته تا فیلم های مستقلی برای بعضی از این ابر قهرمانان تولید کند. قرار است فیلم «زن شگفت انگیز» بهار امسال اکران شود و فیلم «آکوامن» هم برای سال آینده برنامه ریزی شده است. به نظر می‌رسد علاقه به ساخت فیلم های بر مبنای کارکتر های جدید کتاب های کمیک بسیار فراگیر شده است. به طوری که برای سال آینده شمار زیادی از این فیلم ها را در لیست اکران داریم.

برادران وارنر اخرین دو ماه تاخیر برای اکران آکوامن را اعلام کرده است، بدین ترتیب تاریخ اکران این فیلم از ماه اکتبر به دسامبر تغییر کرده است. «جیمز وان» قرار است کارگردانی این فیلم را بر اساس کتاب کمیک آن بر عهده بگیرد.البته برنامه ریزی ها برای ساخت این فیلم آغاز شده است و خبر ها حاکی از این است که «نیکول کیدمن» قرار است نقش ملکه آتلانتا را در این فیلم بازی کند. او در این باره در مصاحبه ای که با EW داشته صحبت کرده است. او اعلام کرده که در رابطه قبلی اش با «ون» برای پروژه دعوت شده است. او در این باره می‌گوید:

علاقه من به آکوامن به سبب این است که جیمز وان یک استرالیایی است. من کار او را از آغاز دنبال کرده ام. او دوست خوب من است و به من نقش ملکه آتلانتا را پیشنهاد کرد. به محض اینکه او این حرف را زد من می‌توانستم خود را در لباس یک پری دریایی جنگجو تصور کنم و قبول کردم. اگر قرار باشد تنها یک کار در زندگی ام بکنم همین است. چون باید حسابی خوش گذراند.

Aquaman  اولین فیلمی ابر قهرمانی نیست که نیکول کیدمن در آن ایفای نقش می‌کند. او حدود بیست سال پیش در فیلم «بتمن برای همیشه» نیز حضور داشته است. او اکنون شانس این را دارد که نقش متفاوتی بر مبنای کتاب های کامیک بازی کند. ممکن است نقش آتلانتا در این فیلم کمی تغییر کند اما او همیشه نقش مادر آکوامن و عضوی از خانواده سلطنتی آتلانتیس را بر عهده داشته است. باید دید که ون چگونه نقشی برای او در نظر گرفته است، البته به نظر می‌رسد نقش او در این فیلم بسیار کلیدی باشد. البته این موضوع که کارکتر او مثبت یا منفی است هنوز مشخص نشده است. فیلم Aquaman  شماری دیگر از شخصیت های دی سی را نیز در خود خواهد داشت مانند کیدمن و موموآ. در این فیلم «آمبر هرد» به عنوان مرا و «پاتریک ویلسون» به عنوان استاد اقیانوس حضور خواهند داشت. ما چیز زیادی از فیلم نمی‌دانیم و باید تا زمان شروع فیلم برداری صبر کنیم. امیدواریم این فیلم ارزش این صبر را داشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید