news-background
news-background

نویسنده Ozark از لحظات باورنکردنی قسمت پایانی فصل سوم سریال می‌گوید

«کریس ماندی» شورانر سریال «اوزارک» لحظات پایانی فصل سوم را تشریح می‌کند و معنای آن برای فصل آینده را توضیح می‌دهد.

[حاوی اسپویلر از فصل سوم سریال «اوزارک»]

 

سریال «اوزارک» (دانلود سریال Ozark با لینک مستقیم) هفته‌ی گذشته با فصل سوم به نت‌فلیکس بازگشت. قسمت پایانی این فصل با لحظه‌ای بهت‌آور و خونین به پایان می‌رسد و «ناوارو» به سمت «هلن پیرس» با بازی «جنت مک‌تیر» تیراندازی می‌کند و او را می‌کشد. «کریس ماندی» شورانر سریال به تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» قسمت پایانی فصل را تشریح کرده و توضیح می‌دهد که چرا هلن باید می‌مرده است.

ماندی می‌گوید: «وندی و مارتی برای ناوارو دو عدم امکان به وجود آورده‌اند. یکی دسترسی به کازینو برای پول‌شویی است. آنجا در واقع «جام مقدس» پولشویی است. دوم اینکه دست کم در ذهن ناوارو، این ادعا که آن‌ها اف‌بی‌آی را در کنار خود دارند و می‌توانند پای دولت آمریکا را به جنگ مواد مخدر با رقبا باز کنند، کاری است که از هیچ‌کس دیگری ساخته نیست و این مسئله اساساً برای مارتی و وندی موازنه‌ی قدرت برقرار می‌کند.»

ماندی در مورد معنای جمله‌ی «امروز یک شروع است» ناوارو برای آینده‌ی مارتی و وندی در فصل چهارم توضیح می‌دهد: «مارتی در سخنرانی به نوعی گفت که تلاش می‌کند وندی را بیدار کند به این معنا که ما باید مرکز این ماجرا نقب بزنیم. به نظر ما، معنایش این است. یعنی او اکنون بخشی حیاتی از این تشکیلات است و کاملاً تحت نظر. بنابراین یعنی به هر تقدیر تو در این بازی هستی و حالا به تو بستگی دارد که ببینی برگ برنده‌ای داری یا نه.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نت‌فلیکس هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که فصل چهارم سریال «اوزارک» را به تولید می‌رساند اما این اتفاق محتمل به نظر می‌رسد چرا که این سریال بسیار پربیننده است و جایزه‌ی امی را برای بازی «جولیا گارنر» در نقش «روث» به ارمغان آورده است. در پایان فصل سوم روث از خانواده‌ی «برد» جدا شد.

ماندی می‌گوید در فصل جدید این استقلال بازیافته‌ی روث است که بررسی می‌شود: «اگر خوش‌ شانس باشیم و بتوانیم فصل چهارم را بسازیم، فکر می‌کنم در مورد این مسئله خواهد بود که آیا روث می‌تواند یک زندگی قابل تحمل را برای خود بسازد یا اینکه چیز دیگری می‌خواهد. به نظر من در این باره است که آیا خانواده‌ی برد می‌تواند بزرگ‌ترین اشتباه‌شان را به یک امتیاز عظیم تبدیل کنند یا نه و اگر چنین کنند چقدر گرفتار کارما می‌شوند؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید