news-background
news-background

نویسنده سریال Law & Order پس از تهدید معترضین در شبکه‌های اجتماعی اخراج شد

«دیک وولف» تهیه‌کننده‌ی سریال می‌گوید: «در دوران غم ملی این گونه رفتار‌ها را تحمل نخواهم کرد.»

«دیک وولف» خالق و تهیه‌کننده‌ی سریال «نظم و قانون» (دانلود سریال Law & Order با لینک مستقیم) «کرگ گور» نویسنده‌ی اسپین‌آف «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» را اخراج کرد. گور دوشنبه ۱ ژوئن در شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر کرده که او را با یک اسلحه نشان می‌داد و در بخش نظرات غارت‌کنندگان معترض را تهدید کرده بود: «مادربه‌خطاهایی که به بخواهند به اموال من صدمه بزنند را آتش می‌زنم.» گور در توضیح این تصویر با ارجاع به تظاهرات لس‌آنجلس به دنبال قتل «جورج فلوید» نوشته بود: «حکومت نظامی...».

وولف در مصاحبه با ورایتی تأیید کرده است که گور را از اسپین‌آف شخصیت «الیوت استیبلر» اخراج کرده است. او می‌گوید: «در دوران غم ملی این گونه رفتار‌ها را تحمل نخواهم کرد. فوراً به فعالیت «کرگ گور» پایان دادم.»

گور سابقه‌ی نویسندگی در سریال‌های «پلیس شیکاگو» (دانلود سریال Chicago P.D با لینک مستقیم) و «سوات» (دانلود سریال S.W.A.T با لینک مستقیم) به تهیه‌کنندگی وولف را نیز دارد. «کریستفر ملونی» ستاره‌ی سریال «نظم و قانون» در صفحه‌ی توئیتر خود نوشته است که با گور آشنایی ندارد و در جریان عواملی که برای اسپین‌آف استخدام شده‌اند نیست. او در مورد گور می‌نویسند: «هیچ نمی‌دانم این فرد کیست یا چه کاری قرار است انجام دهد.»

ورایتی می‌نویسد پس از پست گور در شبکه‌های اجتماعی، نویسندگان سریال «سوات» نیز در مورد اعتراضات سراسری آمریکا بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند. «آرون توماس» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال می‌گوید نیروهای مجری قانون باید تنش‌زدایی کنند نه شدت بخشند. نویسندگان «سوات» در حال حاضر بر روی فیلمنامه‌ی فصل چهارم کار می‌کنند.

اواخر ماه مارس گذشته شبکه‌ی NBC اعلام کرد که «کریستفر ملونی» شخصیت «الیوت استیبلر» را در اسپین‌آف جدیدی برای سریال «نظم و قانون» بازخواهد گرداند. ملونی در ۱۲ فصل از سریال «واحد قربانیان ویژه» بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید