news-background
news-background

نویسنده اسپین‌آف 10,000 Ships برای Game of Thrones انتخاب شد

«آماندا سیگل» تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های «هلستورم» (Helstorm) و «مظنون» (Person of Interest) به عنوان نویسنده یکی از اسپین‌آف‌های «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) معرفی شد. سیگل سابقه نویسندگی برای سریال «همسر خوب» (The Good Wife) شبکه CBS و درام «مه» (The Mist) شبکه Spike را نیز دارد.

این اسپین‌آف یکی از سه پروژه‌ای است که در دنیای «بازی تاج‌وتخت» در حال پیشرفت است. پروژه «۱۰۰۰۰ کشتی» سفرهای «پرنس نایمریا» و بازماندگان «رومارس» به اسوس و دورن پس از شکست از «والیرین» در «جنگ اسپایس دوم» را روایت می‌کند. این مهاجرت حدود ۱۰۰۰ سال پیش از وقایع مجموعه‌ رمان‌های «نغمه یخ و آتش» که «بازی تاج‌وتخت» بر اساس آن‌ها تولید شد روی می‌دهد. «آریا استارک» نام دایر‌وولف خود را از «پرنس نایمریا» الهام گرفته بود.

«مار دریایی» (Sea Snake) یا «سفرهای دریایی» (Voyages) و «فلی باتم» (Flea Bottom) دو اسپین‌آف دیگر «بازی تاج‌وتخت» خواهند بود. علاوه بر این، شبکه HBO در حال توسعه سریال پیش‌درآمد دیگری برای «بازی تاج‌وتخت» بر اساس رمان «داستان‌های دانک و اگ» (Tales of Dunk and Egg) نوشته «جورج آر.آر. مارتین» است. «ورایتی» گزارش داده است که این سریال با اپیزودهای یک ساعته از رمان کوتاه مارتین اقتباس خواهد شد و سرگذشت «سر دانکن بلندبالا» (دانک) و «ایگون پنجم تارگرین» (اگ) جوان را ۹۰ سال پیش از رویدادهای «نغمه یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) روایت می‌کند.

«کیسی بلویز» چند ماه قبل گفته بود که شبکه‌های HBO و HBO Max در حال توسعه چند پروژه مختلف‌اند: «در مورد دیگر مناطق در حال مذاکره‌ایم. دنیای جرج آر.آر. مارتین بسیار عظیم است و نکته‌ی جالبش این است که نه فقط عظیم است بلکه نقشه‌های بسیاری از تاریخ آن ترسیم شده. بنابراین، یکی از جذابیت‌های مهم «خاندان اژدها» این است که تاریخی را به تصویر می‌کشد که به سریال «بازی تاج‌وتخت» منتهی می‌شود و انشعابات زیادی وجود دارد. فرصت‌ها و داستان‌های زیادی برای بازگو کردن وجود دارد.»

شبکه HBO در سال‌های اخیر چندین ایده برای تولید اسپین‌آف در دنیای «بازی تاج‌وتخت» پرورش داد اما تنها «خاندان اژدها» به مرحله تولید رسید. در این سریال «الیویا کوک» و «مت اسمیت» نقش‌آفرینی می‌کنند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید