news-background
news-background

نت‌فلیکس سریال لایو-اکشن One Piece را می‌سازد

نت‌فلیکس برای تولید سریال لایو-اکشن «وان پیس» (دانلود انیمه One Piece با لینک مستقیم) بر اساس یکی از پرفروش‌ترین عناوین مانگای تاریخ چراغ سبز نشان داد. این سریال ۱۰ اپیزودی توسط استودیوهای «تومارو» و «شوئیشا» تولید می‌شود. تومارو قرار است سریال لایو-اکشن دیگری به نام «کابوی بیباب» (Cowboy Bebop) هم براساس یک مانگای کلاسیک به تولید برساند.

«وان پیس» ماجراجویی‌های «مانکی دی. لوفی» و همراهانش را دنبال می‌کند که در یک دنیای خیالی با اقیانوس‌های بی‌انتها و جزیره‌های دورافتاده به گشت و گذار می‌پردازند تا گنجی به نام «وان پیس» را کشف کنند.

«استیون مائدا» نویسنده‌ی کهنه‌کار سریال «گمشده» (Lost) و «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) نویسنده‌، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال خواهد بود. «مت اوونز» نیز که سابقه‌ی نویسندگی در «لوک کیج» و «مأمورین شیلد» را دارد یکی دیگر از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. «ایچیرو اودا» نویسنده‌ی مجموعه‌های مانگای «وان پیس» هم به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تولید سریال همکاری می‌کند.

«وان پیس» با مشارکت نت‌فلیکس، تومارو، استودیوهای آی‌تی‌وی و ادلستین ساخته می‌شود. اودا برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ با انتشار داستانش در مجله‌ی «ویکلی شونن جامپ» به محبوبیت رسید. بیش از ۴۶۰ میلیون کپی از این مانگا در سراسر دنیا به فروش رفته و در سال ۲۰۱۵ نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید