news-background
news-background

نت‌فلیکس تولید سه درام اسپانیایی جدید را تأیید کرد

شبکه‌ی نت‌فلیکس اعلام کرد که چند پروژه‌ی جدید از جمله سه درام اسپانیایی زبان و دو فیلم اریجینال و چند سریال ریلیتی در اسپانیا تولید می‌کند.

یکی از سریال‌ها «صمیمیت» (Intimacy) نام دارد که «ورونیکا فرناندز» و «لورا سارمی‌ینتو» نویسندگان آن خواهند بود و کارگردانی‌شا به «خورخه تورگروسا»، «بن گوتریج»، «مارتا فونت» و «کولدو آملماندوز» سپرده شده است. «ایتزیار ایتونیو»، «پاتریسیا لوپز آرناییز»، «ورونیکا اچگوی»، «آنا واگنر» و «اما سوارز» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود. داستان سریال در مورد چهار زن است که باید مرز باریک میان زندگی خصوصی و عمومی را درنوردند وقتی که ویدیوی جنسی یک سیاست‌مدار آینده‌دار درز می‌کند.

سریال دیگر «باروکا» (Baruca) نام دارد که یک اکشن شش اپیزودی به نویسندگی «ویکتور سی‌یرا» و «خوزه موراییس» و کارگردانی «اسکار پدرازا» و بازی «آلبرتو آمان» و «لوییز کالخو» است. داستان این سریال در مورد گروهی از مردان مسلح است که یک زندان را محاصره و ارتباطش با دنیای بیرون را قطع می‌کنند. هدف ‌آن‌ها این است که «سیمون لاگو»، قاتل زنجیره‌ای خطرناک را بگیرند اما سرپرست زندان از تحویل او ممانعت می‌کند.

سریال سوم «کاش می‌دانستم» (Si lo hubiera sabido) به نویسندگی «اجه یورنج» فیلمنامه‌نویس ترک و «ایرما کوریا» است. «مگان مونتانر» در نقش اما بازی می‌کند، زنی ۳۰ ساله که از رابطه‌ی ۱۰ ساله‌ی خود با ناندو و زندگی خانوادگی خود راضی نیست و احساس می‌کند زندگی معنایش را از دست داده. خطایی در زمان او را به یک دهه قبل برمی‌گرداند و در بدن یک فرد ۲۰ ساله قرار می‌دهد تا فرصتی برای تبدیل شدن به انسانی که می‌خواهد به دست آورد.

نت‌فلیکس سفارش تولید دو فیلم «از نگاه من»‌ (A través de mi Ventana) بر اساس رمان «آریانا گودوی» به کارگردانی «مارسال فورس» و «هستی» (Eres tú) به نویسندگی «کریستوبال گاریدو» و آدولفو والور» را صادر کرده است. سریال‌های ریلیتی اسپانیایی نت‌فلیکس نیز شامل «عشق تضمینی» (Guaranteed Love) خواهد شد که در آن شش زوج به منطقه‌ای بیگانه فرستاده می‌شوند تا صداقت و راستی‌شان در روابط به آزمون گذاشته شود.

نت‌فلیکس امروز پنجشنبه تأیید کرد که فصل دوم و پایانی سریال «همسایه» (El Vecino) را نیز به تولید می‌رساند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید