news-background
news-background

«ناتالی پورتمن» و «جولین مور» به فیلم May December «تاد هینز» پیوستند

«ناتالی پورتمن» و «جولین مور» در فیلم «مه دسامبر» (May December) برای «تاد هینز» کارگردان «کارول» (Carol) جلوی دوربین می‌روند. فیلمنامه این فیلم توسط «سمی برچ» بر اساس داستانی از برچ و «الکس مچانیک» نوشته شده است. «راکت ساینس» این فیلم را در بازار مجازی کن به خریداران عرضه کرده است.

«جسیکا البام» و «ویل فرل» از کمپانی «گلوریا سانچز»، «کریستین واچون» و «پم کافلر» از «کیلر فیلمز» به همراه پورتمن از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

داستان فیلم در مورد زنی به نام گریسی آترتون-یو و همسرش جو است که بیش از ۲۰ سال از او کوچک‌تر است. رابطه این زوج دو دهه مطبوعات زرد کشور را قبضه کرده اما آن‌ها خود را آماده فارغ‌التحصیلی دوقلوهایشان از دبیرستان می‌کنند. وقتی «الیزابت بری» یکی از بازیگران هالیوود می‌آید تا مدتی با این خانواده وقت بگذراند و گریسی را بهتر بشناسد چون باید نقش او را در یک فیلم بازی کند، روابط خانوادگی تحت فشار نگاه‌های بیرونی مضمحل می‌شود. جو که آنچه در سال‌های جوانی برایش اتفاق افتاده را هنوز هضم نکرده، در سی و شش سالگی با واقعیات زندگی روبروست و فرزندانش آماده جدایی از او. «مه دسامبر» داستانی در مورد حقیقت و داستان‌سرایی و دشواری‌های شناخت کامل یک فرد توصیف شده است.

هینز می‌گوید: «چیزی که در مورد فیلمنامه استثنایی «سمی برچ» مرا جذب کرد چگونگی بررسی موضوعی بالقوه فرار با نوعی صبوری شهودی بود که به شخصیت‌های داستان امکان می‌داد با ظرافت غیرمعمولی شناخته شوند.»

مور و هینز برای ششمین مرتبه با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هینز امسال در جشنواره کن مستند «ولوت آندرگراند»‌ (Velvet Underground) را دارد. پورتمن اخیراً بازی در «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» را به پایان رسانده، در حالی که مور اخیراً در سریال «ماجرای لیزی» (Lisey's Story) اپل تی‌وی+ دیده شده و پاییز آینده موزیکال «ایوان هانسن عزیز» (Dear Evan Hansen) را روی پرده دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید