news-background
news-background

تاریخ پخش مینی‌سریال True Story «کوین هارت» و «وسلی اسنایپس» با انتشار اولین تصاویر اعلام شد

 

«کوین هارت» و «وسلی اسنایپز» به زودی در مینی‌سریال «داستان واقعی» (True Story) دیده خواهند شد. نت‌فلیکس اولین تصاویر رسمی از این مجموعه را منتشر کرده است.

در سریال «داستان واقعی» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «اریک نیومن» از سریال «نارکوس: مکزیک» (Narcos: Mexico)، هارت نقش شخصیتی به نام کید را بازی می‌کند که یک نسخه خیالی از خودش است. سفر کید به زادگاهش فیلادلفیا تبدیل به مسئله مرگ و زندگی شده و برادر بزرگترش کارلتون با بازی اسنایپس تهدید می‌کند که هرآنچه ساخته را از بین خواهد برد. در تصاویر سریال اسنایپس و هارد در حین لحظاتی پرتنش دیده می‌شوند.

«داستان واقعی» که اولین سریال درام کارنامه هارت خواهد بود، چهارشنبه ۲۴ نوامبر (۳ آذر ما ه۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. «تانی نیوسام»، «پل ادلستین»، «ویل کتلت»، «کریس دیامانتوپولوس»، «لورن لاندن»، «اش سانتون»، «جان الکس» و «تئو روسی» دیگر بازیگران «داستان واقعین خواهند بود.

هارت به واسطه کمپانی هارت‌بیت و نیومن با گرند الکتریک از جمله تهیه‌کنندگان این مینی‌سریال خواهند بود. این کمدین سال گذشته سریال کوتاه «جان هارت» (Die Hart) را در شبکه تعطیل‌شده کوییبی داشت و مقابل «جان تراولتا» و «ناتالی امانوئل» بازی کرد. او در این سریال هم نقش خودش را بازی کرد. «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) پروژه سینمایی بعدی هارت خواهد بود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید