news-background
news-background

واکنش «مارک همیل» به اپیزود پایانی فصل دوم Mandalorian

 

هشدار اسپویلر: این گزارش حاوی اسپویلر برای اپیزود پایانی فصل دوم سریال «مندلوری» است.

 

«مارک همیل» بازیگر نقش «لوک اسکای‌واکر» در دنیای «جنگ ستارگان» شنبه ۱۹ دسامبر از نحوه‌ی تولید فصل دوم سریال «مندلوری» (The Mandalorian) ستایش کرد. در این قسمت از اسپین‌آف تلویزیونی، بعضی از شخصیت‌های محبوب به دنیای «جنگ ستارگان» بازگشتند. «نوزاد یودا» یا «گروگو» یا «طفل»، پس از مدتی همراهی با شخصیت «مندلوری»، به «لوک اسکای‌واکر» که با گرافیک کامپیوتری خلق شده بود و ربات R2-D2 ملحق شد.

همیل در صفحه‌ی توییتر خود در واکنش به این حضور کوتاه نوشت: «اینکه موفق شدیم مشارکت من را به مدت بیش از یک سال مخفی نگه داریم بدون آنکه اطلاعاتی درز کند چیزی جز یک معجزه نیست. موفقیتی واقعی برای همه‌ی کسانی که در هر کجا از اسپویلر بیزارند.»

هرچند شخصیت «لوک اسکای‌واکر» برای اولین بار در این مجموعه‌ی تلویزیونی شبکه‌ی دیزنی+ ظاهر می‌شد، اما این اولین مشارکت همیل در تولید سریال نبود. در ماه ژوئن گذشته سریال پشت صحنه‌ی «دیزنی گالری: مندلوری» (Disney Gallery: The Mandalorian) فاش کرده بود که همیل در اپیزود پنجم از فصل اول به جای یک شخصیت ربات بارتندر که EV-9D9‌ نام دارد، صداپیشگی کرده است.

در انتهای اپیزود آخر فصل دوم علاوه بر این فاش شد که اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» (The Book Of Boba Fett) تولید خواهد شد. در جریان برگزاری «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» هم اعلام شده بود که فصل سوم «مندلوری» دسامبر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید