news-background
news-background

همه بدلکاری‌های «لیدی گاگا» برای رئیس جمهور؛ انتقاد از خواننده برنده اسکار و ظاهر «روستایی» او در ویدیوی تبلیغاتی «جو بایدن»، واکنش گاگا و حواشی دیگر

«لیدی گاگا» با به اشتراک گذاشتن ویدیویی در حمایت از «جو بایدن» در کنار یک خودروی باری، در حالی که به نشانه‌ی جذب طبقه‌ی کارگر آمریکا، آب جو به دست داشت و لباس استتار به تن، با انتقادات گسترده مواجه شد. این خواننده و بازیگر برنده‌ی اسکار این ویدیوی عجیب را شنبه در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرد. گاگا دوشنبه گذشته نیز در مراسم سخنرانی بایدن در پنسیلوانیا حاضر شد و ترانه‌هایی را اجرا کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این ویدیو گاگا با لباس استتار و بوت‌های سیاه و صورتی در حالی که به یک خودروی باری سیاه تکیه داده دیده می‌شود. او می‌گوید: «سلام، لیدی گاگا هستم، به آمریکا رأی خواهم داد، و این یعنی به جو بایدن رأی می‌دهم. اگر در مینسوتا، پنسیلوانیا، جورجیا، میشیگان، فلوریدا یا آریزونا زندگی می‌کنید، شما را به رأی دادن تشویق می‌کنم. اگر دوستی دارید که ساکن این مناطق است، به آن‌ها بگویید رأی دهند.»

او اضافه می‌کند: «فردا در یکی از این ایالت‌ها خواهم بود. حدس بزنید کدام ایالت است. راهنمایی: قبلاً آنجا زندگی کرده‌ام.» گاگا در پایان ویدیو چند جرعه‌ای از آب جو را می‌نوشد و آن را در مقابل خود به زمین می‌کوبد: «به افتخار انتخابات ۲۰۲۰.» چند ساعت بعد، گاگا تصویری از زمان سکونت خود در لنکستر، پنسیلوانیا به اشتراک گذاشت و نوشت: «این تصویری است از زمانی که در پنسیلوانیا زندگی می‌کردم. عاشق این ایالت هستم. حالا به اینجا آمده‌ام! اینجا پر است از انسان‌های خوش‌قلبی که «جو بایدن» را دوست دارند. او دوست خوب من است. او رئیس جمهوری است که این کشور برای متحد شدن‌مان نیاز دارد.»

سپس طولی نکشید که بسیاری از کاربران توییتر این ستاره‌ی ۳۴ ساله را به تمسخر روستاییان آمریکا متهم کردند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «کارهایی از این قبیل، دقیقاً علت پیروز شدن ترامپ است. آمریکاییان متوسط و سخت‌کوش از «سلبریتی‌هایی» که آنان را به‌خاطر پوشش‌شان، رانندگی‌شان، خوراک و نوشیدنی‌شان و جایی که برای کار یا زندگی انتخاب می‌کنند به تمسخر می‌گیرند خسته شده‌اند.» دیگری اضافه می‌کند: «سلبریتی‌هایی که با ویدیوهای چندش‌آور و به خیال خود ویژه پیام سیاسی می‌دهند بدترین سلبریتی‌ها هستند.»

«لیدی گاگا» در حین اجرای ترانه‌هایش در یکی از سخنرانی‌های بایدن، به این انتقادات واکنش نشان داد و گفت: «آن روز لباس محلی پوشیدم و گفتم که به «جو بایدن» رأی می‌دهم زیرا وقتی در پنسیلوانیا سوار یک خودروی همه‌جا‌رو می‌شوم لباس شکار کابلا می‌پوشم. در ضمن کسی به من نمی‌گوید برای حمایت از رئیس جمهور آینده چه بپوشم یا نپوشم... شاید همیشه مثل شما لباس نپوشم اما از شما هستم. ما از یکدیگریم.»

گاگا طبق وعده‌ی قبلی، در آخرین روز کارزار تبلیغاتی بایدن در پنسیلوانیا، همراه این نامزد ریاست جمهوری بود. این دو در پیتسبرگ، برای تجمعی که در فضایی روباز برگزار می‌شد برای دانشجویان سخنرانی کردند. گاگا در این تجمع گفت: «رأی دهید گویی جان خودتان یا فرزندان‌تان به آن بستگی دارد. زیرا واقعاً چنین است. خطاب به همه‌ی زنان، همه‌ی مردان دارای فرزند دختر، خواهر و مادر، همه، صرف نظر از هر هویتی که دارند، باید بگویم که زمان رأی دادن علیه «دونالد ترامپ» فرارسیده. مردی که فکر می‌کند شهرت به او حق گرفتن جان دختران، خواهران، همسران، یا مادران را می‌دهد. به جو رأی دهید. انسان شایسته‌ای است.»

گاگا ترانه‌های «کم‌ژرفا» (Shallows) و «من و تو» (You and I) را خواند و از رابطه‌ی خود با بایدن گفت: «جو را از مدت‌ها قبل می‌شناسم. به یاد می‌آورم روزی را که با او سپری کردم و گفتم: «پس می‌خواهی نامزد ریاست جمهوری شوی؟» و کمی گفتگو کردیم و بعد او همین کار را کرد. به او گفتم: «ببینید، ما به شما احتیاج داریم، چون نیازمند کسی هستیم که همه‌ی ما را متحد کند، این لحظه‌ی مهمی است.» فردا، مشخص خواهد شد که کشور چه شکلی پیدا می‌کند.»

دوشنبه «تیم مورتا» دبیر روابط عمومی کمپین ترامپ، گاگا را به فعالیت‌های ضد-فرکینگ متهم کرده و در توییتر خود نوشت: «هیچ‌چیز اهانت «جو بایدن» به زنان و مردان فراموش‌شده‌ی آمریکایی پنسیلوانیا را مثل همکاری او با یک فعال ضد-فرکینگ چون «لیدی گاگا» برملا نمی‌کند. این تلاش مذبوحانه برای جلب توجه در واقع توهینی است به ۶۰۰ هزار پنسیلوانیایی که در صنعت فرکینگ مشغول کارند.»

گاگا به این اظهارات مورتا واکنش نشان داد و با به اشتراک گذاشتن بیانیه‌ی کمپین ترامپ در مورد فعالیت‌های ضد-فرکینگ گاگا نوشت: «سلام آقای تیم و آقای ترامپ خوشحالم که به من فکر می‌کنید. فرکینگ دیگر چیست؟ شغل‌‌های‌تان را حفظ خواهید کرد اهالی پنسیلوانیا.» مورتا دوباره به این توییت گاگا واکنش نشان داد و نوشت: «متشکرم که بیانیه‌ی ما را با ۸۲ میلیون دنبال‌کننده‌ات به اشتراک گذاشتی. این یعنی چشمان زیادی به فعالیت‌های ضد-فرکینگ تو گشوده خواهد شد. امیدوارم که اهالی پنسیلوانیا آن را ببینند. دفعه‌ی بعد به صورت صحیح نام کاربری مرا بنویس.»

فرکینگ عملیاتی بحث‌برانگیز برای استخراج گاز از زمین با تزریق مستقیم آب، شن و مواد شیمیایی با فشار زیاد است.

       

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۲۱

چقدر این آدم مزخرفه... "گاگا ترانه‌های «کم‌ژرفا» (Shallows) و «من و تو» (You and I) را خواند و از رابطه‌ی خود با بایدن گفت: «جو را از مدت‌ها قبل می‌شناسم. به یاد می‌آورم روزی را که با او سپری کردم و گفتم: «پس می‌خواهی نامزد ریاست جمهوری شوی؟» و کمی گفتگو کردیم و بعد او همین کار را کرد" اگه یک روز هم با ترامپ میگذروند حتما جمهوری خواه میشد!

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۳۱

به امید انتخاب دوباره اشرف مخلوقات دو عالم ،امید مستضعفین جهان پرزيدنت دلها دونالد ترامپ

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷

وقتی نویسنده این مقاله عاشق ترامپ ِ !!

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۲۲

تو کمپین بایدن باید مثل نویسنده این مطلب کلی بگردی تا یه سوتی پیدا کنی ، درحالیکه فقط توییتر اقای ترامپ دیکشنری همه سوتی ها نظیر انواع توهین به اقوام مختلف ، نژادپرستی و غیره هستش

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۸

دروغ گفته؟

نمایش اسپویل