news-background
news-background

قرارداد چهار ساله «وینس گیلیگان» خالق Breaking Bad با سونی پیکچرز

«وینس گیلیگان» خالق «برکینگ بد» (Breaking Bad) و پروژه‌های جانبی آن با سونی پیکچرز تله‌ویژن قراردادی چهار-ساله امضاء کرد. گیلیگان علاوه بر «برکینگ بد»، خالق پیش‌درآمد «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul)، و فیلم «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» (El Camino: A Breaking Bad Movie) بوده است.

این نویسنده می‌گوید:‌ «اخیراً با ایجنت‌های ممتاز خود گفتگو کردم و آن‌ها به من یادآور شدند که قراردادم رو به اتمام است. شاید به مدت بیست دقیقه گزینه‌هایم را بررسی کردم، و سپس تصمیم گرفتم که قرارداد را تمدید کنم. جای درنگ وجود نداشت: سونی نسبت به من لطف داشته، این استودیو مکانی فوق‌العاده برای کار است و از همکاری با همه از «تونی وینسیکوئرا» گرفته تا «جف فراست»، و «جیسون کلادفلتر» و دیگران لذت می‌برم. از این گذشته، با توجه به پانزده سال از همکاری ما می‌گذرد، تنها یک دهه دیگر تا برنده شد واکمن طلایی سونی فاصله دارم.»

گیلیگان با این قرارداد هشت رقمی به کار بر روی «بهتر است با سال تماس بگیرید» ادامه می‌دهد. این سریال با همکاری او و «پیتر گولد» خلق شده و فصل ششم و پایانی آن با بازی «باب اودنکرک» در حال فیلمبرداری است.

«بهتر است با سال تماس بگیرید» تاکنون ۴۰ نامزدی امی را کسب کرده است. این سریال امسال در رقابت امی شرکت نمی‌کند اما انتظار می‌رود سال آینده برای این جایزه در مقابل دیگر رقبا قرار بگیرد. چهار نامزدی صنف تهیه‌کنندگان، ۱ نامزی صنف کارگردانان و ۱۵ نامزدی صنف نویسندگان از جمله دیگر افتخارات این سریال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید