news-background
news-background

فصل‌ جدید سریال‌های New Amsterdam و Making It ساخته می‌شود؛ NBC یک کمدی جدید براساس زندگی «دووین جانسون» تولید می‌کند

شبکه‌ی NBC درام پزشکی «نیو آمستردام» (New Amsterdam) را پیش از موعد بری سه فصل جدید تمدید کرد. این شبکه پیش‌تر قرارداد سازندگان سریال «ما همینیم» (This Is Us) را هم سه فصل تمدید کرده بود. فصل اول «نیو آمستردام» در قالب ۲۲ اپیزود ساخته شد.

مدیران شبکه علاوه بر این اعلام کرده‌اند که احتمال تولید یک سریال اسپین‌آف هم برای «نیو آمستردام» وجود دارد. «پل تلدی» رئیس شبکه شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» می‌گوید: «می‌توانم یک دنیای کامل برای «نیو آمستردام» تصور کنم.»

فصل دوم «نیو آمستردام» تا اینجا به صورت میانگین ۹.۸ میلیون بیننده را به صورت زنده و تا یک هفته‌ی بعد جذب می‌کند و پس از «ما همینیم»، سریال‌های «شیکاگو» در رتبه‌ی پنجم پربیننده‌ترین سریال‌های متن محور شبکه قرار می‌گیرد. «نیو آمستردام» با بازی «رایان ایگولد» با پخش هر اپیزود در طول یک هفته ۴.۶ میلیون بیننده را به تماشا می‌نشاند و از این حیث پس از «ما همینیم» در رتبه‌ی دوم جای می‌گیرد.

با احتساب بینندگان در پلتفورم‌های دیجیتال، «نیو آمستردام» پس از «ما همینیم» رده‌ی دوم پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه‌ی NBC را به خود اختصاص می‌دهد. بینندگان پلتفورم‌های دیجیتال برای شبکه از اهمیت بالایی برخوردار بوده، به‌ویژه وقتی سریال در استودیوی ان‌بی‌سی‌یونیورسال تولید شده باشد.

شبکه‌ی NBC شنبه شب اعلام کرد که فصل سوم مسابقه‌ی تلویزیونی «ساختن آن» (Making It) با اجرای «امی پولر» و «نیک آفرمن» را تولید خواهد کرد. فصل دوم این سریال پربیننده به صورت میانگین ۲.۶ میلیون بیننده را به خود جذب می‌کرد. با اضافه شدن آمار پخش با تأخیر، قسمت اول از فصل دوم که ۲ دسامبر روی ایر رفت، بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله‌ی سریال به ۴.۴ میلیون می‌رسند. در مجموع ۲۰ میلیون بیننده دست کم بخش‌هایی از سریال را تماشا کرده‌اند.

در «ساختن آن» هشت پیشه‌ور بااستعداد از سراسر آمریکا برای تحت‌تأثیر قرار دادن پولر و آفرمن، ستارگان سریال «پارک‌ها و نوسازی» (Parks and Recreation)، پروژه‌های دست‌ساز مختلفی می‌سازند.

شبکه‌ی NBC شنبه شب گزارش داد که سفارش ساخت یازده اپیزود از یک سریال کمدی با عنوان «راک جوان» (The Young Rock) را به تولید می‌رساند. این سریال براساس زندگی «دووین جانسون»‌ ساخته می‌شود و او در تمامی اپیزودهای آن حضور خواهد داشت. نویسندگی سریال به «ناناچکا خان» ایرانی تبار سپرده شده و او فیلمنامه‌ی اپیزود اول را با همکاری «جف چیانگ» خواهد نوشت.

این اولین سریال تلویزیونی جانسون نبود و او پیش‌تر در سریال «بالرز» (Ballers) شبکه‌ی HBO هم ظاهر شده است. جانسون در حال حاضر مجری مسابقه‌ی «بازی‌های تایتانی» (The Titan Games) است که فصل اول آن اوایل سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت و تاریخ پخش فصل دومش هنوز مشخص نشده. «راک» به تازگی فیلم «جومانجی: مرحله‌ی بعد» را برای سونی بازی کرده و با آن به فروش جهانی ۶۰۰ میلیون دلاری دست یافته است.

خان سال گذشته از استودیوی فاکس قرن بیستم با قراردادی چهار ساله به یونیورسال آمد. او سابقه‌ی نویسندگی در سریال‌ «تازه وارد» (Fresh Off the Boat) و انیمیشن کمدی «بابای آمریکایی!» (American Dad!) را دارد و به تازگی فیلم «همیشه بخت من باش» (Always Be My Maybe) را برای نت‌فلیکس کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید