news-background
news-background

عوامل فیلم Matrix 4 به دنبال توقف فیلمبرداری درخواست کمک مالی کردند

صدها تن از عوامل «ماتریکس ۴» در آلمان خواهان بسته‌های حمایتی از طرف دولت شدند.

صدها تن از عوامل فیلمبرداری قسمت چهارم «ماتریکس» (دانلود فیلم The Matrix 4 با لینک مستقیم) پس از آنکه با شیوع ویروس کرونا بیکار شدند تهدید کردند که علیه استودیوی بابلزبرگ آلمان شکایت می‌کنند. ورایتی گزارش می‌دهد که عواملی که برای فیلم‌های «ماتریکس ۴» و اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «آنچارتد» (Uncharted) قرارداد بسته‌ بودند، از استودیو درخواست کمکم مالی کرده‌اند. هر دوی این فیلم‌ها در حال فیلمبرداری بودند اما تولید آن‌ها در آلمان آغاز نشد. عوامل «ماتریکس ۴» آماده‌ی سفر به برلین بودند اما برادران وارنر فیلمبرداری این فیلم را لغو کرد.

«چارلی وبکن» مدیر عامل بابلزبرگ در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: «ممکن نبود به عوامل بگوییم چه زمانی فیلمبرداری «ماتریکس ۴» و «آنچارتد» آغاز می‌شود.» لغو فیلمبرداری استودیو را وادار کرد قراردادهای کارکنان استخدام شده را فسخ کند. این کارکنان اکنون امیدوارند که با استودیو به توافق برسند و به واسطه‌ی استودیو از دولت فدرال آلمان تقاضای کمک مالی کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کمیسیون فرهنگ و رسانه‌ دولت فدرال آلمان (BKM) ۲۷ مارس اعلام کرد که بسته‌هایی حمایتی برای پروژه‌های لغو شده در پی شیوع ویروس کرونا در نظر می‌گیرد، اما «ماتریکس» و «آنچارتد» شامل این طرح نمی‌شوند چرا که فیلمبرداری آن‌ها آغاز نشده بود. بی‌کی‌ام می‌گوید بسته‌های حمایتی دیگر از جمله بسته‌ی ۵۵ میلیارد دلاری برای کسب‌وکارهای کوچک و کارگران مستقل ممکن است شامل عوامل این پروژه‌ها شود.

«ماتریکس ۴» اخیراً فیلمبرداری برخی‌ صحنه‌هایش را در سان فرانسیسکو به پایان رسانده بود. «لانا واچوفسکی» برای کارگردانی فیلم به عنوان نویسنده و کارگردان بازمی‌گردد، در حالی که «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» نقش‌های قبلی «نئو» و «ترینیتی» را تکرار می‌کنند. برادران وارنر این فیلم را ۲۱ می سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید