news-background
news-background

عنوان عجیب، مضحک و طولانی Borat 2 فاش شد

اوایل سپتامبر گزارش شد که «ساشا بارون کوئن» دنباله‌ی «برات» (دانلود فیلم Borat با لینک مستقیم) را به صورت مخفیانه به پایان رسانده و حتی چند بار آن را اکران کرده است. حالا به نظر می‌رسد که عنوان «بورات ۲» درز کرده باشد اما چه عنوانی. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فیلم استیج» گزارش می‌دهد که «صنف نویسندگان آمریکا» فیلم «بورات ۲» را «بورات: هدیه الاغ شهوت‌انگیز به معاون رئیس جمهور میکائیل پنس برای کمک به کشور تازه تجزیه‌شده‌ی قزاقستان» (Borat: Gift of Pornographic Monkey to Vice Premiere Mikhael Pence to Make Benefit Recently Diminished Nation of Kazakhstan) در فهرست خود ذکر کرده و بلافاصله مشکلاتی را برای سئوی نشریات سرگرمی پدید آورده. این عنوان علاوه بر این با عنوان طویل قسمت اول «برات: یادگیری‌های فرهنگی آمریکا برای کمک به کشور پرشکوه قزاقستان» (Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan) نیز همخوانی دقیق که نه اما مضحکی دارد.

 

«ساشا بارون کوئن» Borat 2 را مخفیانه ساخت

 

کوئن در کنار «آنتونی هاینز»، «دن سوییمر»، «پیتر بینهام»، «اریکا ریوینویا»، «دن میزر»، «جنا فریدمن» و «لی کرن» نویسندگان فیلمنامه ذکر شده‌اند. «کلایدر» گزارش می‌دهد که «کوئن نقش براتی را بازی می‌کند که در حال بازی در نقش کوئن است.» در این گزارش آمده است که کوئن با رو شدن دستش در فیلم‌های قبلی چاره‌ای جز فیلمبرداری مخفیانه‌ی فیلم نداشته. از عنوان فیلم نیز برمی‌آید که «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا یکی از اهداف شوخی‌های کوئن در فیلم خواهد بود.

کوئن پیش‌تر در یکی از تجمعات گروه‌های تندرو در واشینگتن در حال آواز خواندن دیده شده بود. انتشار این ویدیو سبب شد که بسیاری تصور کنند او در حال فیلمبرداری فصل دوم «آمریکا کیست؟» (Who is America?) است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید