news-background
news-background

عنوان رسمی فیلم Fantastic Beasts 3 همزمان با تغییر تاریخ اکران اعلام شد

قسمت سوم چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» که اسپین‌آفی است برای فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) در تاریخ جدید ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. برادران وارنر اعلام کرده است که عنوان رسمی این فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» (Fantastic Beats: The Secrets of Dumbledore) خواهد بود.

وارنرها پیش‌تر قرار بود این فیلم را ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران کنند. این استودیو تأکید کرده است که تمامی فیلم‌های پرخرج خود را سال آینده تنها در سالن‌های سینما روی پرده می‌برد و برخلاف سال ۲۰۲۱ همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش نمی‌کند.

در سال‌های گذشته برادران وارنر فیلم‌هایی چون «بتمن علیه سوپرمن» (Batman v. Superman)، «نبرد تایتان‌ها» (Clash of the Titans)، «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) و اخیراً «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla v. Kong) را در این ایام از سال اکران کرده بود.

«جانوران شگفت‌انگیز ۳» در تاریخ جدید باید با انیمیشن «آدم بدها» (The Bad Guys) دریم‌ورکس و «شهر گمشده دی» (The Lost City of D) پارامونت با بازی «سندرا بولاک» و «چنینگ تیتوم» رقابت کند.

«دیوید ییتس» برای کارگردانی «جانوران شگفت‌انگیز ۳» بازمی‌گردد. این چندگانه پیش‌درآمدی برای داستان «هری پاتر» است. «ادی ردمین» در این مجموعه نقش «نیوت اسکاماندر» را بازی می‌کند و «جود لا» نقش «آلبوس دامبلدور» جوان. دیگر بازیگران فیلم «کاترین واترستون»، «الیسون سودال»، «ازرا میلر»، «دن فوگلر» و «جسیکا ویلیامز» بوده‌اند.

«جی.کی. رولینگ» نویسنده رمان‌های «هری پاتر» در نگارش فیلمنامه‌ی هر سه قسمت «جانوران شگفت‌انگیز» با «استیو کلاوز» مشارکت کرده است. «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) در بازارهای جهانی ۸۰۰ میلیون دلار و دنباله‌ی آن (The Crimes of Grindelwald) ۶۵۴ میلیون دلار فروخته است.

برادران وارنر چند روز پس از اعلام حکم دادگاه شکایت «جانی دپ» از نشریه بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش «امبر هرد» خوانده بود، او را اخراج و سپس «مدس میکلسن» را در نقش «گلرت گریندل‌والد» جایگزین کرد. دپ تنها در چند صحنه جلوی دوربین این فیلم رفته بود اما دستمزد هشت رقمی‌اش را به صورت کامل دریافت کرد.

میکلسن در مصاحبه با «ساندی تایمز» از ذات ناخوشایند جانشینی در نقشی می‌گوید که برای بازیگری دیگر طراحی شده. او در مورد جانشینی با دپ در پیش‌درآمد «هری پاتر» می‌گوید: «بدیهی است که باید فیلم را می‌ساختند، و بدیهی بود که [دپ] در فیلم مشارکتی نکند. اما من در این نزاع نقشی ندارم. و نمی‌دانم که [در زندگی خصوصی‌ دپ] چه اتفاقی افتاده، و نمی‌دانم که منصفانه بوده است که کارش را از دست بدهد یا نه، اما می‌دانستم که نمایش باید ادامه پیدا می‌کرد، و بسیار دوست داشتم که اگر فرصتش دست می‌داد با [دپ] در موردش حرف بزنم، اما به آن شکل او را نمی‌شناسم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید