news-background
news-background

عنوان رسمی ریبوت «رزیدنت ایول» اعلام شد: Resident Evil: Welcome to Raccoon City

«جوهانز رابرتس» کارگردان ریبوت «رزیدنت ایول» در مصاحبه با IGN فاش کرده است که عنوان رسمی فیلمش «رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش‌آمدید» (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) خواهد بود. رابرتس در مورد این فیلم که اواخر تابستان آینده اکران خواهد شد جزئیات بیشتری نیز فاش کرده و می‌گوید از دو قسمت اول بازی‌های ویدیویی «رزیدنت ایول» اقتباس می‌کند.

همچون قسمت اول بازی، «به راکون سیتی خوش‌آمدید» داستانی در سال ۱۹۹۸ روایت می‌کند و هجوم زامبی‌ها به شهر را به تصویر می‌کشد. پیش‌تر گزارش شده بود که عمارت اسپنسر و پلیس راکون سیتی در فیلم به نمایش در خواهند آمد.

رابرتس در مصاحبه‌ی جدیدش در حین برگزاری مجازی جشنواره‌ی SXSW می‌گوید تمایل داشته بر روی لحن فیلم تمرکز کند: «چیزی که در مورد بازی‌ها دوست داشتم این بود که به‌شدت ترسناک بودند و این دقیقاً همان خصوصیتی است که من می‌خواهم. آن اتمسفر – بارانش، دائماً تاریک بودنش، مرموز بودنش.»

رابرتس در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید برای خلق فضای «به راکون سیتی خوش‌آمدید» از فیلم‌های «حمله به کلانتری ۱۳» (Assault on Precinct 13) و «مه» (The Fog) «جان کارپنتر» الهام گرفته است: «یکی از طرفداران جان کارپنتر و تحت تأثیر او هستم. روش او در آفرینش این فیلم‌های تنگناهراسانه، و فیلم‌هایی چون «حمله به کلانتری ۱۳» و «مه» و این گروه از شخصیت‌های سراسیمه که تحت هجوم قرار می‌گیرند منبع الهام من بوده‌اند.»

«هانا جان کامن»، «کایا اسکودلاریو»، و «رابی آمل» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. این بازیگران به ترتیب در نقش‌های «جیل ولنتاین»، «کلر ردفیلد» و «کریس ردفیلد» ظاهر خواهند شد.

«رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش‌آمدید» ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید