news-background
news-background

تمایل «جیم کری» به ساخته شدن نسخه امروزی Truman Show

کری تاکنون پیشنهادات زیادی برای بازسازی یا تولید دنباله‌ی آثار کلاسیکش رد کرده اما درها را برای ساخته شدن «نمایش ترومن» جدید باز گذاشته است.

هالیوود بیش از هر زمان دیگری به تولید ریبوت‌ها و بازسازی‌ها گرایش پیدا کرده. تا حدی که اگر فیلم‌های کلاسیک «ماسک» (دانلود فیلم The Mask با لینک مستقیم) و «دروغگو دروغگو» (دانلود فیلم Liar Liar با لینک مستقیم) بازسازی شود، چندان دور از انتظار نخواهد بود. اما کری می‌گوید شاید بازسازی یک فیلم جواب دهد: «نمایش ترومن» (دانلود فیلم The Truman Show با لینک مستقیم). این کمدی درام در سال ۱۹۹۸ به نویسندگی «اندرو نیکل» و کارگردانی «پیتر ویر» ساخته شد و کری در آن نقش مردی را بازی کرد که کشف می‌کرد تمام زندگی‌اش یک نمایش تلویزیونی بوده است. شخصیت کری در فیلم که «ترومن بربنک» نام داشت، درون یک سریال واقع‌نمایانه رشد کرد. از نظر بازیگر فیلم، نفوذ رسانه در دنیای امروز بسیار متفاوت‌تر از سال ۱۹۹۸ است و همین مسئله می‌تواند موجب موفقیت بازسازی «نمایش ترومن» شود.

کری در مصاحبه با «کلایدر» در مورد اینکه کدام فیلمش را مایل است احیا کند می‌گوید: «به نظر من «نمایش ترومن» چیزی است که امروز در سطح خرد وجود دارد. داستانی بود که در مورد همین مسئله در سطح کلان. اما امروز هر کسی اشتراک شبکه‌ای را خریداری کرده. همه دنیای «نمایش ترومن» خودشان را دارند.»

«نمایش ترومن» با فرار شخصیت کری از دنیای تلویزیونی به پایان می‌رسد، اما فیلم هرگز نشان نمی‌دهد که زندگی ترومن در دنیای واقعی چگونه است. کری مورد دنباله‌ی احتمالی می‌گوید: «اغلب فکر می‌کنم، و اغلب از من سؤال می‌کنند که برای ترومن چه اتفاقی می‌افتد وقتی که از دیوار عبور می‌کند. کمی زمان برد تا متوجه شوم که اساساً، او در آن‌جا هم تنهاست، زیرا همه می‌خواستند در آن جایگاه باشند.»

کری برای بازی در «نمایش ترومن» نامزدی بهترین بازیگر مرد فیلم‌های درام را کسب کرد اما آکادمی اسکار به او توجهی نکرد. فیلم اما در سه شاخه‌ی بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «اد هریس» و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال نامزد اسکار شد. این فیلم در بفتا هم علاوه بر نامزدی در سه بخش یاد شده، در شاخه‌ی بهترین فیلم هم نامزد بود. «نمایش ترومن» یکی از تحسین‌شده‌ترین و پرافتخارترین فیلم‌های کری است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید