news-background
news-background

«شیشلیک» بازهم به شورای پروانه نمایش رفت

سینمایی «شیشلیک» تازه‌ترین ساخته‌ی محمدحسین مهدویان و نخستین تجربه‌ی این کارگردان در حوزه سینمای کمدی، با وجود اعمال اصلاحات اعلام شده از سوی شورای پروانه نمایش، برای بار سوم تحویل  شورای نمایش داده شد تا بعد از دریافت پروانه نمایش، در جدول اکران داوران جشنواره سی و نهم فیلم فجر قرار بگیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

طبق گزارشات، اصلاحات این فیلم بیشتر روی برخی دیالوگ‌ها صورت گرفته است و همچنین بر روی یکی از سکانس‌های پایانی فیلم و نسخه جدید امروز تحویل شورای صدور پروانه نمایش داده شده است. حال باید دید اعمال اصلاحات، مشکل این فیلم را برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حل خواهد کرد یا خیر.

و اما محمد‌ مهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر روز گذشته در گفت و گو در باب آخرین وضعیت این فیلم در کنار فیلم «قاتل و وحشی» اعلام کرده بود: دو فیلم «قاتل و وحشی» و «شیشلیک» نکاتی داشته‌اند که مراحل صدور پروانه نمایش آنها هم در حال انجام است. ممکن است اصلاحیه‌هایی به آن‌ها وارد شود. نظر نهایی تا یکشنبه اعلام می‌شود.

«شیشلیک» را محمد حسین مهدویان بر اساس فیلمنامه‌ای از امیر مهدی ژوله جلوی دوربین برده و رضا عطاران و پژمان جمشیدی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید