news-background
news-background

«شان پن» می‌گوید تا همه عوامل و بازیگران سریال Gaslit واکسینه نشوند فیلمبرداری را آغاز نمی‌کند

«شان پن» که به تازگی در جشنواره کن فیلم «روز پرچم» (Flag Day) را روی پرده داشته، مدیریت هالیوود را به چالش کشیده و می‌گوید تا وقتی که عوامل و بازیگران «برافروخته» (Gaslit) واکسینه نشوند، به فیلمبرداری بازنخواهد گشت.

سریال درام «برافروخته» با موضوع رسوایی واترگیت که بر اساس پادکست «اسلو برن» (Slow Burn) ساخته خواهد شد، از طریق شبکه‌ی Starz روی ایر می‌رود. در این سریال «جولیا رابرتس» و «شان پن» نقش‌آفرینی می‌کنند، اما «جوئل اجرتون» که قرار بود کارگردان و بازیگر باشد، از این پروژه جدا شده است.

رابرتس نقش «مارتا میچل» را بازی می‌کند، یک سلبریتی و همسر وکیل وفادار نیکسون «جان میچل» که شخصیتی کلیدی در واترگیت بود. مارتا علی‌رغم وابستگی‌اش به حزب، اولین شخصی بود که در مورد مشارکت نیکسون در واترگیت هشدار داد و زندگی خود و رئیس جمهور آمریکا را متزلزل کرد. پن نقش همسر او «جان میچل» را بازی می‌کند. او به عنوان یک وکیل عالی رتبه، معتمدترین مشاور نیکسون و بهترین دوستش بود. او که همسرش را عاشقانه دوست داشت مجبور بود از میان مارتا و رئیس جمهور یکی را انتخاب کند.

«سام اسماعیل» خالق «آقای ربات» در مقام تهیه‌کننده اجرایی در تولید سریال مشارکت می‌کند. او در «بازگشت به خانه» (Homecoming) با رابرتس همکاری کرده است.

«مت راس» که فیلم بلند «کاپیتان فنتستیک» (Captain Fantastic) را در کارنامه دارد، به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده به «مشتعل» پیوسته است. «رابی پیکرینگ» که سابقه کار بر روی سریال‌های‌ «آقای ربات» (Mr. Robot) «گروه تجسس» (Search Party) را دارد شورانر سریال باقی مانده است.

با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا از نوع دلتا در لس‌آنجلس، پوشیدن ماسک در فضای بسته دوباره اجباری شده است. پن از طریق سازمان «کور» (CORE) خود تلاش‌های بسیاری برای احداث جایگاه‌های رایگان تزریق واکسن کرده است.

استودیوی ان‌بی‌سی‌یونیورسال که «برافروخته» را می‌سازد، این هفته اعلام کرد که واکسیناسیون را تنها برای عوامل حاضر در «منطقه الف» انجام خواهد داد به این معنا که تنها عواملی که باید در مجاورت یکدیگر و بدون ماسک فعالیت کنند واکسن را دریافت می‌کنند.

پن با این اقدام قصد رسوا کردن استودیوی ان‌بی‌سی‌یونیورسال را دارد و خودش مدت‌ها قبل واکسن را دریافت کرده است. او یکی از اولین فیلمسازانی است که مدیریت هالیوود در مواجهه با پاندمی را زیر سؤال می‌برد. بخش‌های زیادی از سریال در فضاهای داخلی فیلمبرداری خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۰

واکسن را دریافت کرده ولی از نوع الکیش،کلا سیاست بدیو داره دنبال میکنه با کله زمین میخروره بزودی

نمایش اسپویل