news-background
news-background

تصویر عجیب نورمن ردیوس برای مردگان متحرک

فصل هفتم سریال مردگان متحرک در ماه آینده آغاز خواهد شد و طرفداران برای این شروع مجدد روزشماری می کنند.در فصل ‏گذشته داستانی جالب را شاهد بودیم و میلیون ها بیننده در انتظار این هستند تا ببیند که در پایان فصل ششم،نیگان‎ ‎به کار چه شخصی پایان بخشید؛ می توان گفت که استودیو‎ AMC ‎محبوبیتش را فقط با همین عنوان به دست آورده است‎ ....‎ بازیگر نقش اول مرد، نورمن ریداس، که در نقش دریل دیکسون می باشد،برای نشان دادن حس شوخ طبعی اش،در ‏پشت صحنه یکی از قسمت های مردگان متحرک عکسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد‎.‎

norman119

فصل گذشته، تیم سازنده ی جلوه های ویژه "Nicotero" ، سه سر مصنوعی را برای یکی از قسمت ها طراحی کردند که یکی از این سرها شباهت زیادی به بازیگر معروف یعنی "جانی دپ" داشت و نورمن با دیدن همچین موردی، نقشه هایی میکشد و سپس این عکس را در اینستاگرامش منتشر می کند! تصویر ذکر شده هفته گذشته منتشر شده است و اکنون بایستی صبر کنیم و عکس العمل جانی دپ در رابطه با این تصویر را ببینیم !

این مورد بارها دیده شده که در بین مردگان متحرک (زامبی ها ) همه نوع قیافه اعم از بازیگران و خواننده های مشهور وجود داشته ونمی توان شباهت به برخی افراد مشهور رو انکار و یا از رخ داد ان اجتنبا کرد. برای مثال در یکی از قسمت های فصل ششم ، یکی از  زامبی ها با بازیگر نقش اول فیلم «کابوس در خیابان الم» شباهت عجیبی داشت ! (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید