news-background
news-background

سریال The Twilight Zone کنسل شد، Elite برای فصل پنجم بازگشت، مارول برنامه‌ای برای فصل دوم WandaVision ندارد

فصل سوم ریبوت «منطقه گرگ‌ومیش» (The Twilight Zone) از پارامونت+ پخش نخواهد شد. کنسل شدن این سریال زمانی مشخص شد که نامش در میان سریال‌هایی که قرار است از CBS All Access با پارامونت+ منتقل شوند دیده نمی‌شد.

«جولی مک‌نامارا» نایب رئیس برنامه‌سازی پارامونت+ از «جوردن پیل» و «سایمون کینبرگ» تهیه‌کنندگان ریبوت «منطقه گرگ‌ومیش» قدردانی و ابراز امیدواری کرده است که مخاطبین تا سال‌های سال دو فصل اول را ببینند و مضامین اجتماعی آن را درک کنند.

در فصل دوم «مورنا باکارین»، «جنا الفمن»، «اسکای فریرا»، «تافر گریس»، «تونی هیل»، «گیلین جیکوبز»، «دیوید کرامهولتز»، «توماس لنون»، «جوئل مک‌هیل»، «کریستفر ملونی»، «گرچن مول»، «جورنی اسمالت»، «جیمی سیمپسون» و «دیمن وینز جونیور» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول «منطقه گرگ‌ومیش» بهار سال ۲۰۱۹ و فصل دوم تابستان ۲۰۲۰ از CBSAA روی ایر رفت. در فصل اول سریال بازیگران شناخته‌شده‌ای چون «آدام اسکات»، «کمیل نانجیانی»، «جیکوب ترمبلی»، «استیو یون»، نقش‌آفرینی کردند.

نت‌فلیکس نیز اعلام کرده است که فصل پنجم سریال درام اسپانیایی «الیت» (Elite) را می‌سازد. در فصل آینده «ولنتینا زنره» آرژانتینی و «آندره لامولیا» برزیلی به بازیگران اضافه خواهند شد. نت‌فلیکس پیش از انتشار فصل چهارم سفارش ساخت فصل پنجم را صادر کرده است.

«الیت» به نویسندگی «کارلوس مونترو» و «داریو مادرونا» یکی از پربیننده‌ترین عناوین اریجینال و اسپانیایی زبان شبکه است. نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۹ ادعا کرد که بیش از ۲۰ میلیون مشترک این سریال را دیده‌اند.

این سریال نوجوانانه داستانی در مدرسه‌ی شبانه‌روزی «لاس انسیناس» روایت می‌کند. در فصل سوم، آخرین ماه‌های خود در این آموزشگاه را سپری کردند و تصمیماتی گرفتند که آینده‌ی آنان را برای همیشه تحت تأثیر قرار می‌داد. عشق، هم‌خوابگی، حسادت، و انتقام مضامینی است که در این سریال کاویده شده است.

در فصل چهارم «مینا الحمانی»، «دانا پائولا»، «استر اکسپوزیتو»، «آلوارو ریکو»، و «خورخه لوپز» بنابر اعلام نت‌فلیکس در شبکه‌های اجتماعی از سریال جدا خواهند شد و «ایتزان اسکامیلا»، «میگل برناردو»، «آرون پایپر»، «عمر آیوسو»، «کلودیا سالاس» و «جورجینا آموروس» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند.

به‌رغم موفقیت فصل اول سریال «وانداویژن» (WandaVision) مارول در دیزنی+، «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول پنجشنبه این هفته در «انجمن منتقدین تلویزیونی» گفت که هنوز برنامه‌ای برای فصل دوم ندارد. او می‌گوید: «به اندازه‌ی کافی در مارول قدمت دارم که یک پاسخ منفی قطعی برای هر چیزی ندهم چه رسد به فصل دوم «وانداویژن». «لیزی اولسن» از «وانداویژن» به فیلم «دکتر استرنج» خواهد رفت.»

فایگی می‌گوید طرح سریال‌های دیزنی+ را مانند فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» می‌چیند: «جذابیت دنیای سینمایی مارول به روشنی این است که شخصیت‌ها می‌توانند در میان سریال‌ها و فیلم‌ها در حرکت باشند. بنابراین به داستان بستگی زیادی دارد. گاهی موجب تولید یک فصل دوم می‌شود، گاهی با یک فیلم ادامه پیدا می‌کند و سپس به سریال برمی‌گردد.»

سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) که انتظار می‌رود اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی+ پخش شود، به «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) متصل خواهد شد. فایگی در پایان تأکید می‌کند: «هدف گسترش مخاطبین مارول است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید