news-background
news-background

سریال It's Always Sunny In Philadelphia تا فصل ۱۸ تمدید شد؛ فصل پنجم The Handmaid’s Tale ساخته می‌شود

شبکه‌ی FX اعلام کرد که فصل پانزدهم، شانزدهم، هفدهم و هجدهم سریال کمدی «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It's Always Sunny In Philadelphia) را به تولید می‌رساند. این سریال کمدی با فصل چهاردهم رکورد طولانی‌ترین سریال کمدی لایو-اکشن تاریخ تلویزیون آمریکا را به خود اختصاص داده بود. دیزنی که مالک شبکه‌ی FX است، پنجشنبه در مراسم «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» تولید چهار فصل جدید برای این سریال را تأیید کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«راب مک‌الهنی» خالق سریال در واکنش به ساخته شدن فصل‌های جدید در صفحه‌ی توییتر خود به شوخی نوشت: «ایده‌ی «آفتابی» به عنوان یک سریال ۳۶ فصلی مطرح شده. بنابراین خوشحالم که به نیمه‌ی راه رسیده‌ایم.»

مک‌الهنی در این سریال در کنار «چارلی دی»، «کیتلین اولسن»، «گلن هاورتون»، و «دنی دویتو» به ایفای نقش نیز می‌پردازد. داستان سریال در مورد پنج دوست قدیمی اهل فیلادلفیا است. این گروه یک بار به نام «پاب پدی» را مدیریت می‌کنند. بعضی از جنجالی‌ترین اپیزودهای این سریال مشکلاتی اجتماعی چون تبعیض نژادی، حمل اسلحه، اعتیاد را بررسی کرده است.

شبکه‌ی هولو نیز که متعلق به دیزنی است، پنجشنبه در همین مراسم سفارش ساخت فصل پنجم «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) را صادر کرد. این سریال از رمانی به همین نام نوشته‌ی «مارگارت آتوود» اقتباس شده و داستانی در یک جامعه‌ی دیستوپیایی و استبدادی روی می‌دهد.

«سرگذشت ندیمه» محصول استودیو‌های ام‌جی‌ام است و «الیزابت ماس»، «جوزف فاینز»، «سمیرا وایلی»، «الکسیس بلدل»، «آن دود»، «مکس مینگلا»، «مدلین بروور»، «آماندا بروگل»، «بردلی ویتفورد» و «سم یاگر» در آن ایفای نقش می‌کنند. این درام یکی از پرافتخارترین سریال‌های تاریخ هولو است و تاکنون ۵۴ نامزدی و ۱۵ جایزه‌ی امی را تصاحب کرده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید