news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ منتظر آ‌ن‌ها هستیم

در حالی که سال میلادی به پایان خود نزدیک می‌شود، هم‌چنان سریال‌های جدید از راه می‌رسند و برای مخاطبان تلویزیون انتخاب‌های جدیدی را مهیا می‌کنند. سریال‌هایی که اغلب پر سر و صدا هستند و در ماه‌های پایانیِ منجر به کریسمس با تمام قوا به دنبال جذب مخاطبان می‌روند. در این ماه ستارگانی نظیر جیمز مک‌اووی، جیسون موموآ، هیلی استینفیلد، پدرو پاسکال، روت ویلسون، لین مانوئل میراندا، کت دنینگز و البته «فورکی» با سریال‌های جدید به تلویزیون می‌آیند.

نوامبر ماه آغاز به کار دو سرویس جدید پر سر و صدای امسال است: دیزنی پلاس و اپل تیوی پلاس. دو سرویس آنلاین از شرکت‌هایی که کارشان را خوب بلدند و همیشه موفق بوده‌اند از مشتریانشان پول دربیاورند. حالا به گرمای رقابت تلویزیونی می‌افزایند. سریال‌های مورد انتظار را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. در انتها هم شاهد لیست سریال‌هایی که فصل جدید آنها در این ماه می‌آید خواهید بود.

دیدن (See)

شبکه: +Apple TV   تاریخ پخش: ۱نوامبر (۱۰ آبان) در این سریال پرخرج که افتتاح‌کننده‌ی سرویس استریم اپل و رقم زننده‌ی دوران جدیدی برای سریال‌های تلویزیونی است، جیسون موموآ نقش مردی را بازی می‌کند که در دنیایی دیستوپسایی برای بقا تلاش می‌کند. انتظارات از این سریال بسیار بالاست و اپل سرمایه‌گذاری زیادی روی آن کرده. با این حال نظرات اولیه‌ی منتقدان بسیار پایین‌تر از حد انتظار است و طرفداران را اندکی ناامید کرده.

دیکینسون (Dickinson)

شبکه: +Apple TV   تاریخ پخش: ۱ نوامبر (۱۰ آبان) امیلی دیکینسون شاعر افسانه‌ای، نخستین چهره‌ی ادبی‌ای نیست که بیوگرافی خود را با پیچشی مدرن به دست می‌آورد. اما در سریال جدید و مورد انتظار که یکی دیگر از عناوین آغازین سرویس جدید اپل است، هیلی استینفیلد نقش امیلی دیکینسون جوان را بازی می‌کند که به دنبال یافتن صدای مخصوص به خود است. صدایی که برای مدت بیش از یک قرن دوام آورد.

نیروی اهریمنی‌اش (His Dark Materials)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۴ نوامبر (۱۳ آبان) سری رمان‌های فانتزیِ پرطرفدار که در سراسر جهان علاقه‌مندان زیادی دارد به قلم فیلیپ پولمن در این سریال جدید شبکه HBO به تصویر کشیده شده است. در فصل اول این سریال که به صورت بین‌المللی و با همکاری BBC تولید شده، به روایت کتاب اول این مجموعه پرداخته می‌شود. کتاب قطب‌نمای طلایی که پیش از این فیلم نه چندان خوبی هم از روی آن ساخته شد. روت ویلسون، جیمز مک اووی، لین مانوئل میراندا و کلارک پیترز نقش‌های اصلی این سریال فانتزی را بازی می‌کنند که در دنیای شگفت‌انگیز با حضور حیوانات عجیب و جنگ‌های ایدئولوژیک حساس رخ می‌دهد.

ماندالورین (Mandalorian)

شبکه: +Disney   تاریخ پخش: ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) نخستین پیشکش سرویس عظیم کمپانی ابرقدرت دیزنی سریالی لایواکشن و پرخرج از دنیای جنگ ستارگان است که ماجرایی جدید را به تصویر می‌کشد. در دنیای شکارچیان و جایزه‌بگیران بنا شده و در زمانی بین فیلم ۵ و ۶ سری اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد. پدرو پاسکال نقش یک مزدور را بازی می‌کند که استخدام شده و به ماموریتی فرستاده می‌شود تا محموله‌ای با ارزش را برای کارفرمایش به چنگ بیاورد.

فورکی سوالی دارد (Forky Asks A Question)

شبکه: +Disney   تاریخ پخش: ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) ستاره آشغالی جدید داستان اسباب‌بازی، در این سریال انیمیشن جدید، فرصت دوباره‌ای دارد تا شخصیت خود را نشان دهد و دوباره دل تماشاگران را ببرد. این شخصیت که در قسمت چهارم داستان اسباب‌بازی معرفی شد، در این انیمیشن کوتاه بازگشته. تونی هیل صداپیشه‌ی آن هم در این سریال کوتاه که هر قسمت آن تنها ۳ دقیقه است بازگشته تا تجربه‌ی شیرینی برای طرفداران داستان اسباب بازی و مشترکان سرویس دیزنی پلاس به ارمغان بیاورد.

قتل دانش‌آموز مدرسه خصوصی: مرگ در سنترال پارک (The Preppy Murder: Death In Central Park)

شبکه: AMC/Sundance   تاریخ پخش: ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) در سال ۱۹۸۶ قتل جنیفر لوین منجر به حوادثی عظیم و مشهور شد و رابرت چیمبرز به عنوان مظنون به قتل در مرکز این اتفاقات قرار داشت. این سریال جنایی جدید بر روی دو شبکه مختلف به روی آنتن می‌رود. نگاهی به پرونده می‌اندازد و از دریچه‌ی آن موقعیت اجتماعی آمریکا در آن برهه‌ی زمانی را بررسی می‌کند. ضمن اینکه شواهد جدیدی که سه دهه قبل در هنگام محاکمه چیمبرز در دادگاه مورد توجه قرار نگرفت را رو کرده و بررسی می‌کند.

چهره عروسکی (Dollface)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) کت دنینگز، برندا سانگ و شی میچل گروه سه نفره‌ی قلب سریال کمدی جدید شبکه Hulu را به تصویر می‌کشند. بعد از اینکه جولز با بازی دنینگز و دوست‌پسر قدیمی‌اش از هم جدا می‌شوند ماجرا به گونه‌ای پیش می‌رود که موجب می‌شود که او دوباره با دوستانش ارتباط برقرار کند. تا زندگی جدیدی را از نو برای خودش بسازد.

سوزش آرام (Slow Burn)

شبکه: Epix   تاریخ پخش: ۲۴ نوامبر (۳ آذر) پادکست سریالی پرطرفدار و تحسین‌شده، تبدیل به جدیدترین سریالی شده که راه خود را به تلویزیون پیدا کرده است. این سریال مستند شش قسمته به بررسی لایه‌های بررسی نشده‌ی رسوایی واترگیت می‌پردازد. مجری اصلی پادکست لئون نیفک که سریال فیاسکو را هم از آن موقع ساخته، به عنوان راوی در این سریال نقش دارد.

دانشکده پشت میله‌ها (College Behind Bars)

شبکه: PBS   تاریخ پخش: ۲۵ نوامبر (۴ آذر) به مثابه‌ی ادامه‌ای بر «جنگِ ویتنام» اثر لین نویک، یک مستند چهار قسمتی است که به روایت داستان محبوسانی که به دنبال ادامه تحصیل هستند می‌پردازد. طرح «بارد پاریزون» را با دقت و موشکافانه تحلیل می‌کند و محصول چهار سال فیلبرداری در زندان‌های مختلف ایالت نیویورک است.

خدمت‌گزار (Servant)

شبکه: +Apple TV   تاریخ پخش: ۲۸ نوامبر (۷ آذر) ام نایت شایامالان به تلویزیون بازگشته تا چند قسمت از سریال ترسناک جدید را به سازندگی تونی بسگالوپ کارگردنی کند. لورن امبروز، توبی کبل و روپرت گرینت ستارگان این سریال جدید هستند که پیرامون مصائب یک خانواده شکل می‌گیرد. خانواده‌ای که وقوع یک مرگ تراژیک در آن، موجب بروز سوالاتی می‌شود که افراد قادر به پاسخگویی به آن نیستند.

هارلی کویین (Harley Quinn)

شبکه: DC Universe   تاریخ پخش: ۲۹ نوامبر (۸ آذر) جدیدترین محصول انیمیشن DC ستاره‌ی معروف سریال «نظریه بیگ بنگ» کلی کوکو را به عنوان نقش اصلی و مرکزی خود دارد. کوکو صداپیشه‌ی شخصیت هارلی کویین است، که در این سریال نقطه ثقل جوخه خودکشی می‌شود. این انیمیشن که برای مخاطب بزرگسال ساخته شده، همچنین لیک بل، ددریچ بدر، الن تودیک، ران فانچز، کریستوفر ملونی، تونی هسل، جیانکارلو اسپوزیتو و جیکوب ترمبلی را به عنوان ستاره در خود دارد.

در ادامه لیست سریال‌هایی که فصل جدید آن‌‌ها در این ماه می‌آید را برایتان آماده کرده‌ایم:

 

پایان دنیای لعنتی (End Of The F***ing World)

فصل ۲ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۵ نوامبر (۱۴ آبان)

بی‌شرم (Shameless)

فصل ۱۰ شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان)

ریک و مورتی (Rick And Morty)

فصل ۴ شبکه: Adult Swim   تاریخ پخش: ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان)

مردی در قلعه‌ی مرتفع (The Man In High Castle)

فصل ۴ شبکه: Amazon Prime   تاریخ پخش: ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان)

تاج (The Crown)

فصل ۳ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان)

ری داناوان (Ray Donovan)

فصل ۷ شبکه:Showtime   تاریخ پخش: ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان)

شما منتظر کدام سریال‌ها هستید؟ کدام‌ها را به دیگران توصیه می‌کنید؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۵۰

سریال shamiles وend of the f***king world

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۳۹

سریال "Mandalorian" بیاد ببینیم چطوره.

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸

همه سریالها یه طرف این شیملسس یه طرف Jack ryan هم فصل دومش اول نوامبر اومد

نمایش اسپویل