news-background
news-background

سریال جدید نویسندگان Westworld در آمازون سفارش ساخت گرفت

پروژه‌ی تلویزیونی «پیرامونی» (The Peripheral) که پیش‌تر «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» خالقان سریال علمی-تخیلی «وست‌ورلد» (Westworld) را به استودیوی آمازون آورده بود، سفارش ساخت دریافت کرد. استودیوی آمازون به این تریلر درام و علمی-تخیلی که از رمانی پرفروش به قلم «ویلیام گیبسون» اقتباس می‌شود چراغ سبز داد. نویسندگی سریال به «اسکات بی. اسمیت» و تهیه‌کنندگی آن به جوی و نولان سپرده شده که با کمپانی فیلمسازی خود «کیلتر فیلمز» و استودیوی برادران وارنر «وست‌ورلد» را به تولید رسانده‌اند.

سریال « پیرامونی » از اوایل سال ۲۰۱۸ در آمازون مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر می‌گذارد. آپریل گذشته نولان و جوی قراردادی گران‌قیمت با استودیوی آمازون به امضاء رساندند. داستان سریال در مورد «فلاین فیشر» است، زنی که سعی می‌کند مانع از فروپاشی خانواده‌ی خود در گوشه‌ی فراموش‌شدهای از آینده‌ی آمریکا شود. فلاین زنی زیرک و جاه‌طلب است اما آینده‌ای برای خودش متصور نیست تا اینکه آینده او را ندا می‌دهد. گیبسون در کتاب خود نگاهی وهم‌آلود می‌اندازد به سرنوشت بشر و آنچه در پیش خواهد داشت.

نولان و جوی با انتشار بیانیه‌ای در خصوص این پروژه گفته‌اند: «۳۵ سال قبل، ویلیام گیبسون آینده را ابداع کرد. با این رمان او گوشه‌های دیگری از آینده را برای ما ترسیم می‌کند و بینش او روشن‌تر، رعب‌آورتر و روح‌افزاتر از همیشه است. همه‌ی ما در کمپانی کیلتر مفتخریم که از اسکات و وینچنزو ناتالی حمایت می‌کنیم تا اثر گیبسون را به تصویر بکشند.»

سریال جدید نولان و جوی با پشتیبانی مالی آمازون، کیلتر و برادران وارنر تولید می‌شود. کارگردانی سریال به «وینچنزو ناتالی» سپرده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید