news-background
news-background

سریال‌های Wynonna Earp و On My Block به پایان می‌رسند

سریال وسترن و فراطبیعی «واینونا ارپ» (Wynonna Earp) به پایان راه می‌رسد. شبکه‌ی Syfy اعلام کرد که این سریال محبوب که بر اساس کامیک‌هایی نوشته‌ی «بو اسمیت» ساخته شده با فصل چهارم به پایان خواهد رسید. پخش شش اپیزود باقی‌مانده‌ی این فصل از جمعه ۵ مارس آغاز و ۹ آوریل خاتمه پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«امیلی آندراس» پدید‌آورنده و شورانر سریال می‌گوید: «مایلم از عوامل و بازیگران سریال قدردانی کنم، همه‌ی کسانی که به رسیدن سریال «واینونا ارپ» به دست مخاطبین پرشور و وفادار ما کمک کردند. به شش اپیزود آخر سریال افتخار می‌کنیم و مشتاقیم که آن‌ها را با هوادارانی که زندگی ما را برای همیشه تغییر دادند به اشتراک بگذاریم.»

سریال‌های Wynonna Earp و On My Block به پایان می‌رسند

این سریال بنا بر گزارش «نیلسن» در سال ۲۰۲۰ یکی از ۱۰ عنوان بحث‌برانگیز برتر در شبکه‌های اجتماعی بوده است. اپیزود اول از فصل چهارم این مجموعه ۲۶ ژوئیه گذشته روی ایر رفت و در میان تمامی عناوین تلویزیونی متن‌-محور و بدون متن رتبه‌ی اول بحث‌برانگیزترین سریال‌ها در شبکه‌های اجتماعی را کسب کرد و در توییتر به ترند شماره ۲ تبدیل شد.

سریال فانتزی و علمی-تخیلی «واینونا ارپ» ماجراهای نواده‌ی «وایات ارپ» معروف با بازی «ملنی اسکروفانو» را دنبال می‌کند که در نبرد با شیاطین و دیگر موجودات فراطبیعی است. در فصل چهارم، «طلسم ارپ» شکسته می‌شود و واینونا باید تمام کسانی را که دوست می‌دارد نجات دهد.

شبکه‌ی Syfy پیش‌تر اعلام کرده بود که درام «ون هلسینگ» (Van Helsing) را نیز با فصل پنجم به پایان می‌رساند. این شبکه در حال گسترش سریال‌های اریجینال خود است و تولید «رزیدنت ایلین» (Resident Alien) و «چاکی» (Chucky) را آغاز کرده.

هفته‌ی گذشته نت‌فلیکس نیز اعلام کرد که سریال کمدی «در بلوک ما» (On My Block) به نویسندگی «لورن یونگریچ» را با فصل چهارم به پایان می‌رساند. تولید ۱۰ اپیزود پایانی این سریال از اوایل ماه مارس آینده آغاز خواهد شد اما تاریخ پخش آن در سال ۲۰۲۱ قطعی نیست.

«سی‌یرا کاپری»، «جیسون جنائو»، «برت گری»، «دیه‌گو تینوکو»، «جسیکا ماری گارسیا» از جمله بازیگران این مجموعه بودند که داستانی در لس آنجلس روایت می‌کرد. اخیراً گزارش شده بود که دستمزد بازیگران از ۲۰۰ هزار دلار برای فصل اول و دوم به ۶۵۰ هزار دلار برای فصل سوم افزایش پیدا کرده است. این رقم قرارداد برای فصل چهارم به ۸۵۰ هزار دلار رسید و انتظار می‌رفت که با فصل پنجم به ۱.۰۵ میلیون دلار برسد.

نت‌فلیکس به لغو کردن سریال‌ها پس از سه یه چهار فصل شهرت دارد چرا که هزینه‌های تولید پروژه‌ها با طولانی‌تر شدن پروژه‌ها سر به فلک می‌کشد. این شبکه سریال «برای من مرده» (Dead to Me) را پس از سه فصل، «گمشده در فضا» (Lost in Space) را پس از سه فصل، «سفیدپوستان عزیز» (Dear White People) را پس از چهار فصل، «متد کامینسکی» (The Kominsky Method) را پس از سه فصل، و «اوزارک» (Ozark) را پس از چهار فصل کنسل اعلام کرد.

سریال «در بلوک ما» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد منتقدین و ۹۱ درصد مخاطبین دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید