news-background
news-background

ستاره سریال Supernatural در ریبوت Walker, Texas Ranger بازی می‌کند

«جرد پادالکی» ستاره‌ی سریال «فراطبیعی» (Supernatural) در ریبوت سریال «واکر، رنجر تگزاس» (Walker, Texas Ranger) که در دهه‌ ۱۹۹۰ از شبکه‌ی CBS پخش شد بازی می‌کند. این پروژه به نویسندگی «آنا فریک» (Valor) و تهیه‌کنندگی «دن لین» (Lethal Weapon) توسط استودیوهای تلویزیونی CBS خریداری شده و براساس ادعای منابع نزدیک به پروژه، یا در شبکه‌ی CW که سریال «فراطبیعی» را روی ایر برده پخش می‌شود و یا در شبکه‌ی CBS که نسخه‌ی اصلی «واکر، رنجر تگزاس» را با بازی «چاک نوریس» پخش کرده است.

ریبوت سریال مانند نسخه‌ی اریجینال به نویسندگی «آلبرت اس. رودی» و «لزلی گریف»، مسائلی چون اخلاق، خانواده و بازیابی عقاید مشترک است. سریال ماجرای «کوردل واکر» (پادالکی) را روایت می‌کند، مردی که همسرش را از دست داده و پس از دو سال از مأموریتی مخفی به خانه‌اش در آستین تگزاس نزد دو فرزندش بازمی‌گردد و درمی‌یابد که در خانه کارهای ناتمام بیشتری وجود دارد. در نسخه‌ی جدید سریال واکر همکار زن جدیدی خواهد داشت و به همراه او برای عدالت می‌جنگد.

شبکه‌ی CW تمایل زیادی به «واکر» دارد چرا که «فراطبیعی» با بازی پادالکی و «جنسن اکلس» یکی از سریال‌های پربیننده‌ی آن‌ها بوده و دو بازیگر رابطه‌ی بسیار نزدیکی با «مارک پدوویتز» مدیر شبکه دارند. سریال «فراطبیعی» با فصل پانزدهم به پایان می‌رسد و پدوویتز بارها تأکید کرده است که درهای شبکه برای بازگشت سازندگان باز خواهد بود.

شبکه‌ی CBS هم در سال‌های اخیر ریبوت‌های موفقی مانند «هاوایی فایو-او» را تولید کرده و نسخه‌ی اصلی سریال را در قالب هشت فصل روی ایر برده و در سال ۲۰۰۵ یک فیلم تلویزیونی برای آن ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید