news-background
news-background

سازندگان Deadpool 2 به علت رعایت نکردن اصول ایمنی ۳۰۰ هزار دلار جریمه شدند

تهیه‌کنندگان «ددپول ۲» (دانلود فیلم Deadpool 2 با لینک مستقیم) به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی برای «جوی هریس» بدلکار فیلم که تابستان سال ۲۰۱۷ در سانحه‌ی موتورسواری جان خود را از دست داد، ۲۸۹.۵ هزار دلار جریمه شدند.

هریس اولین بدلکاری سینمایی خود را تجربه می‌کرد و در حین فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها از موتورسیکلت خود جدا شد و به ساختمانی با دیواره‌های شیشه‌ای برخورد کرد. فیلمبرداری پروژه بلافاصله‌ پس از این سانحه متوقف شده بود. شرکت بیمه‌ «ورک‌سیف‌بی‌سی» پس از انجام تحقیقات پنج مورد تخطی از رعایت مسائل ایمنی را تشخیص داد.

هریس پیش از پیوستن به پروژه‌ی «ددپول ۲» اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار بود که مجوز رقابت در «اتحادیه موتورسواران آمریکا» را اخذ کرد. ساعاتی پس از مرگ هریس، «رایان رینولدز» ستاره‌ی «ددپول» به کارگردانی «دیوید لیچ» در شبکه‌های اجتماعی نوشت که از این سانحه «غمگین، بهت‌زده و مضمحل» شده است.

هریس وقتی در خیابان‌های ونکوور رانندگی می‌کرد کلاه ایمنی به سر نداشت. او در نقش شخصیت «دومینو» با بازی «زازی بیتس» بدلکاری می‌کرد. به فاصله‌ی کوتاهی پیش از مرگ هریس، «جان برنکر» بدلکار فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) نیز از ناحیه‌ی سر به شدت مجروح شد و جان باخت. برکنر اولین بدلکاری بود که در آمریکا پس از ۱۷ سال جان خود را از دست می‌داد.

«ددپول ۲» در ماه می سال ۲۰۱۸ اکران شد و در حالی که با بودجه‌ی ۱۱۰ میلیون دلاری تولید شده بود ۷۸۵.۸ میلیون دلار فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید