news-background
news-background

مرگ بدل‌کار زن «ددپول 2» هنگام فیلمبرداری

یک زن بدل‌کار دوشنبه شب گذشته در محل فیلمبرداری فیلم «ددپول 2» کشته شد. شاهدین عینی می‌گویند این بدل‌کار هنگام رانندگی با موتور سیکلت در شهر ونکوور کانادا کنترل وسیله را از دست می‌دهد و به پنجره «برج شاو» اصابت می‌کند. به دنبال این حادثه، فیلمبرداری قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی بلافاصله متوقف شده است. پلیس نام این زن را فاش نکرده و جزئیات بیشتری از این تصادف منتشر نکرده است، چرا که در حال انجام بررسی‌های بیشتر در صحنه وقوع حادثه هستند.

بنابر نوشته ایندیپندنت، این راننده بدل‌کار اولین فیلم سینمایی خود را تجربه می‌کرده است. «دیوید لیچ» کارگردان فیلم در واکنش به این حادثه اعلام کرده است که «امروز به خاطر از دست دادن یکی از بازیگرانمان عمیقاً ناراحتم. من و دیگر عوامل فیلم با کلمات نمی‌توانیم احساس خود را در این رابطه بیان کنیم. در این لحظات دشوار برای خانواده او، دوستانش و عزیزانش دعا می‌کنیم.»

برخی از منابع گزارش داده‌اند که این زن بدل‌کار یک موتور سوار باتجربه بوده و تمام طول روز گذشته را به تمرین پرداخته است، اما از آنجا که کاراکتر وی در آن صحنه از فیلم کلاه ایمنی به سر نداشته، او نیز هنگام وقوع تصادف از کلاه استفاده نمی‌کرده است. این بدلکار به جای شخصیت دومینو ظاهر شده بود. «زیزی بیتز» در «ددپول 2» نقش این شخصیت را بازی می‌کند.

منابع خبری گزارش داده‌اند که عوامل فیلم از ساعات طولانی فیلمبرداری که تعطیلات آخر هفته را نیز شامل می‌شده شکایت داشته‌‌اند و فاش کرده‌اند که چند روز متوالی، هر روز به مدت بیش از 16 ساعت کار می‌کرده‌اند. این ادعا را البته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم رد کرده و اعلام کرده است که آن‌ها روزی 12 تا 13 ساعت کار می‌کنند و تنها دو روز ساعات کار به از 15 ساعت گذشته است.

امسال شاهد دو حادثه مرگبار دیگر نیز در حین انجام بدل‌کاری بوده‌ایم. در روز 12 جولای گذشته، «جان برنکر» در جریان فیلمبرداری سریال «مرده متحرک» مصدوم و سپس جان داده بود. پس از آن در تاریخ 7 جولای آکروباتی به نام «پدرو اونیون مونروی» حین انجام بدل‌کاری در کنسرتی در شهر مادرید درگذشت.

به‌روز رسانی: این بدل‌کار که به عنوان اولین موتورسوار زن حرفه‌ای سیاهپوست شناخته می‌شد، «جوی هریس» نام دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید