news-background
news-background

«زک افران» به بازسازی Firestarter پیوست

همزمان با چهلمین سالگرد انتشار رمان کلاسیک «آتش‌افروز» (Firestarter) نوشته‌ی «استیون کینگ»، «کلایدر» گزارش داد که «زک افران» برای بازی در اقتباسی دیگر از این اثر تریلر و علمی-تخیلی با یونیورسال و بلوم‌هوس قرارداد بسته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کیث توماس» فیلمساز تازه‌کار کارگردان فیلم و «اسکات تیمز» (Halloween Kills) نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود. رمان کینگ که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد داستانی در مورد یک دختر جوان روایت می‌کرد که توانایی خلق و کنترل آتش را دارد و توسط یک سازمان سری دولتی ربوده می‌شود.

افران که ماه آینده ۳۳ ساله می‌شود در نقش «اندی مک‌گی» پدر دختر ظاهر خواهد شد. «درو بری‌مور» هشت ساله در اقتباس «مارک ال. لستر» از رمان که در ۱۹۸۴ ساخته شد (دانلود فیلم Firestarter 1984 با لینک مستقیم) نقش دخترک را بازی کرد. افران به تازگی برای بازی در بازسازی «سه مرد و یک نوزاد» (Three Men and a Baby) برای دیزنی+ نیز قرارداد بسته است.

«جیسون بلوم» برای بلوم‌هوس و «آکیوا گلدزمن» برای کمپانی «وید رود» تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. «مارتا دی لورنتیس» که در تولید فیلم لستر در سال ۱۹۸۴ مشارکت کرد نیز یکی دیگر از تهیه‌کنندگان پروژه است. بری‌مور در اولین اقتباس از رمان در کنار «دیوید کیث» و «هدر لاکلیر» بازی کرد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم نیز «مارتین شین»، «جورج سی. اسکات»، «آرت کارنی» و «لوئیس فلچر» بودند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

افران اخیراً برای بازی در نقش «تد باندی» در «به‌شدت شرور و به‌شکل بهت‌آوری شیطانی و پست» (Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) بهترین نقد‌های دوران بازیگری‌اش را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید