news-background
news-background

«زندگی پنهان حیوانات خانگی» از مرز 800 میلیون دلار گذشت

 

امسال سال بسیار خوبی برای انیمیشن هایی که اکران شد را شاهد بودیم، دیزنی با انیمیشن Zotopia در فصل تابستان یک فروش باور نکردنی را رقم زد و به دنباله ی آن انیمیشن «در جستجوی دوری» نیز همین کار را کرد. این دو انیمیشن یکی از پر فروش ترین فیلم های سال 2016 شده اند و هر کدام درآمدی بیش از 900 هزار میلیون دلار را در سراسر جهان داشته اند. یکی دیگر از عناوینی که هنوز هم بر روی پرده های سینما قرار دارد و از مرز فروش 800 میلیون دلاری گذشته است، انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» می باشد.

گزارشاتی که به دست ما رسیده به این معنی ست که این انیمیشن نزدیک به 805 میلیون دلار در سراسر جهان و 363 میلیون دلار از مخاطبان جهانی و 442 میلیون دلار در خارج از کشور فروشی بسیار عالی را رقم زده است. استودیو سازنده با نتایج حاصل شده از این انیمیشن بسیار راضی هستند و از سال 2010 بود که همچین رقمی را ندیده بودند و با دیدن این مورد تصمیم به ساخت قسمت دوم این عنوان گرفت شده است.

secret-life-pets-review

از دیگر انیمیشن های پرفروشی که امسال شاهد اکران آنها بودیم می توان از «پاندای کونگ فوکار» با فروش 519 میلیون دلار و «پرندگان عصبانی» با فروش 346 میلیون دلار نام برد که در مجموع بسیار عالی از سال های قبلی واقع شده اند.

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 نیز در 13 ژوئیه سال 2018 اکران خواهد شد. (مرجع کامل آرشیو فیلم، دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید